er det muligt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

626 visninger
13 svar
0 synes godt om
31. oktober 2011

Anonym trådstarter

At være 4+5 uden ømme bryster?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2011

VNB

Anonym skriver:

At være 4+5 uden ømme bryster?

dengang jeg var gravid med min søn, oplevede jeg slet ikke at have ømme bryster - så ja man kan helt klart godt være gravid UDEN at have ømme bryster 

Anmeld

31. oktober 2011

JJH

ja, mine blev først ømme i 8. uge.

Anmeld

31. oktober 2011

Anonym trådstarter

VNB skriver:

dengang jeg var gravid med min søn, oplevede jeg slet ikke at have ømme bryster - så ja man kan helt klart godt være gravid UDEN at have ømme bryster 

Okay, synes bare altid man hører at det er det første sympton folk får Og min veninde har lige testet positiv, og hun har kun kvalme - og hun synes det var underligt, derfor jeg lovede lige at undersøge det

Anmeld

31. oktober 2011

Anonym trådstarter

JJH skriver:

ja, mine blev først ømme i 8. uge.

Det bliver min veninde glad for at høre  

Det er hende jeg undersøger det for. Hun er gravid, men oplever kun kvalme.

Anmeld

31. oktober 2011

SjeBets

har været gravid 3 gange og har aldrig haft ømme bryster  ikke alle for alle symptomer, jeg har heller aldrig haft kvalme. 

Anmeld

31. oktober 2011

Anonym trådstarter

SjeBets skriver:

har været gravid 3 gange og har aldrig haft ømme bryster  ikke alle for alle symptomer, jeg har heller aldrig haft kvalme. 

Ihhhh hvor er du heldig hverken at døje med ømme bryster eller kvalme  

Anmeld

31. oktober 2011

henh01

jeg har aldrig haft ømme bryster eller andre gener under mine 2 graviditeter. så ja

Anmeld

31. oktober 2011

VNB

Anonym skriver:

Okay, synes bare altid man hører at det er det første sympton folk får Og min veninde har lige testet positiv, og hun har kun kvalme - og hun synes det var underligt, derfor jeg lovede lige at undersøge det

hehe ja jeg gik også hele graviditeten og ventede på at de blev ømme, for det havde jeg jo hørt at de skulle! Men altså, det skete bare ikke... 

de blev første ømme da jeg havde født og mælken løb til - aaaaav 

Anmeld

31. oktober 2011

SjeBets

Anonym skriver:

Ihhhh hvor er du heldig hverken at døje med ømme bryster eller kvalme  

nåårh ved jeg ikke, jeg døjede så med sure opstød, og en gammel skade i korsbenet der sprang op og var invaliderende ...  men ingen kvalme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.