Det er ønsket, men men ?....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

499 visninger
9 svar
0 synes godt om
31. oktober 2011

Anonym trådstarter

Godaften

Nu kommer der en lidt længere smørre, men jeg håber i bærer over med mig .

Min kæreste og jeg har været sammen siden forår 2009, og allerede om sommeren smed jeg p-pillerne, i septmber 2010 fik han lavet en sædprøve og det viser sig at den er nedsat og han har 70% for at hans sæd kan gøre gravid . Men desværre gik vi fra hianden i november, men fandt sammen igen i maj . Så det er en pause på 6mdr.

Jeg fandt en anden jeg var sammen med, og selvom jeg tog p-piller blev jeg gravid :/ Jeg valgte medicinsk abort, da han bestemt ikke var typen jeg skulle have barn med! Dette skete i april 2011.

Men så fandt min eks og jeg sammen igen i maj 2011. Og nu prøver vi at få ønskebarnet igen. Men stadig uden held .

Mit spørgsmål er nu, ved i om man kan få hjælp selvom jeg for 6mdr siden fik en abort ?

Vil de offentlige gå med til det og vil de private overhovedet gå med til det ? :/

Håber på lidt hjælp derude

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2011

Gittemor09

Anonym skriver:

Godaften

Nu kommer der en lidt længere smørre, men jeg håber i bærer over med mig .

Min kæreste og jeg har været sammen siden forår 2009, og allerede om sommeren smed jeg p-pillerne, i septmber 2010 fik han lavet en sædprøve og det viser sig at den er nedsat og han har 70% for at hans sæd kan gøre gravid . Men desværre gik vi fra hianden i november, men fandt sammen igen i maj . Så det er en pause på 6mdr.

Jeg fandt en anden jeg var sammen med, og selvom jeg tog p-piller blev jeg gravid :/ Jeg valgte medicinsk abort, da han bestemt ikke var typen jeg skulle have barn med! Dette skete i april 2011.

Men så fandt min eks og jeg sammen igen i maj 2011. Og nu prøver vi at få ønskebarnet igen. Men stadig uden held .

Mit spørgsmål er nu, ved i om man kan få hjælp selvom jeg for 6mdr siden fik en abort ?

Vil de offentlige gå med til det og vil de private overhovedet gå med til det ? :/

Håber på lidt hjælp derude

er du blevet testet for hvor store chancer du har for at blive gravid??

det ville jeg nok anbefale dig at gøre inden i går videre med noget..!!

så har i papirer på jeres chancer uden hjælp, og så kan i så begynde at søge om hjælp fra det offentlige...

Anmeld

31. oktober 2011

Nessie

Det nemmeste er jo at gå ned til lægen, og få en snak med ham / hende, det er jo dem der skal skrive en henvisning.

Meeeen, jeg ville nok vente lidt, når det alligevel er så relativt nyt, at I har fundet sammen igen

Anmeld

31. oktober 2011

Anonym trådstarter

Tak for dit svar

Ang hvor stor chance jeg har, er det så ikke noget jeg først bliver testet for når behandlingen går igang?

Og mon ikke de er ret store, eftersom det ''lykkedes'' med p-piller ?

Anmeld

31. oktober 2011

Gittemor09

Anonym skriver:

Tak for dit svar

Ang hvor stor chance jeg har, er det så ikke noget jeg først bliver testet for når behandlingen går igang?

man kan aldrig blive testet for tit og mener sagtens man kan få det undersøgt igennem sin egen læge...!! 

men det er da bare at klø på, kan jo være din krop lige er immun i en periode, og snart er på toppen igen...

Anmeld

31. oktober 2011

Anonym trådstarter

HVordan foregår det med at man kan blive testet ? Altså for hvor store chacer jeg har .

Men tusind tak for jeres svar

Anmeld

31. oktober 2011

Gittemor09

Anonym skriver:

HVordan foregår det med at man kan blive testet ? Altså for hvor store chacer jeg har .

ved det faktisk ikke.... 

men mon ikke det er noget gynækologisk som bliver sendt til analyse...

prøv at spørge din læge til råds

Anmeld

31. oktober 2011

1012lmp

Det jeg fik at vide da vi søgte læge var at min skulle have prøvet i mindst 12 mdr inden man kan få hjælp, derefter bliver man henvist til en gynækolog som tjekker om du er som du skal være også kører den ellers derfra!

Anmeld

31. oktober 2011

Nessie

Anonym skriver:

Nu har du jo været gravid én gang, og din kæreste er tjekket, så vil da ikke mene du skal igennem den helt store undersøgelse, men uanset hvad, så skal du lige en tur til lægen og have en henvisning til en gynækolog

Anmeld

31. oktober 2011

baby84

Tak for dit svar

normalen er at man skal have prøvet i min et år, men vi kom i behandling ret hurtigt da kæresten havde nedsat sædkvalitet. Da din kæreste jo kan gøre dig gravid tror jeg i får besked på at prøve selv i lidt længere tid inden de sender jer videre. Ved godt det er svært men ville tage dette som en god ting da det er vanvittigt hårdt at være i behandling.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.