Bm

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

365 visninger
1 svar
0 synes godt om
9. februar 2009

Susan1978

jeg så på FB at du er på non coke ??

går det godt.. du må da også tabe dig enormt meget hvis din krop har været vant til cola længe? jeg tror måske det er det der er sket ved mig jvf svaret til Helle..

hvad med tyggegummierne...

Susan som bare er nysgerrig..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2009

birgittemarie

Yeeessss, sgu
I skrivende stund er det 7 døgn og 1 time siden jeg drak den sidste. Og lad mig lige tilføje, at jeg har drukket mellem 1½ og 3 l. coca cola light i døgnet siden jeg var 15. Det bliver så 19 år...

Jeg taber mig nu ikke af det, for det er som nævnt light versionen, jeg har drukket.

Tyggegummierne er på vågeblus under denne colakur. De har vist sig at være langt sværere at slippe af med end jeg først antog. Men jeg spiser i hvert fald under 16 om dagen, så det er da langt bedre end da jeg spiste omkring de 60...

Ak ja, man har ikke afhængighed i blodet for ingenting. Spændende at se, om jeg kan finde mig en fuldstændigt uskadelig last denne gang.

Det er da fedt, hvis du er holdt op med cola og har tabt dig på den konto! Jeg må lige læse svaret til Helle... Så, nu er det læst. Det må være halsbetændelsen og alment sundt leben, for der er heller ingen kalorier i Zero, så dem kan du vist godt begynde på igen med mindre du også gerne vil af med en unødvendig udgift og bevare dine tænder.
En anden én kan så kun håbe at bevare de sølle pløkker, der er tilbage af sine tænder, men nu kunne der i det mindste være en rimelig grund til at investere i nogle kroner til de papirstynde lapper, der sidder der endnu.

Knus fra Birgitte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.