jeg er så pisse træt af...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. oktober 2011

Chr-Hei

Karina1 skriver:

Vi har også det hegn, men vi har købt det i almas, altså i Danmark og vi gav vist nok 3500 for det og det fungerede helt perfekt også selvom hegnet ikke var slået til, vidste hundene godt, at de ikke "kunne" stikke af når de havde halsbåndet på, de får jo også flere advarsler med hyletoner, som kun de kan høre, inden de får det lille stød. Desværre pøjede bondemanden det op, så nu er vores hunde begyndt igen at stikke af, så nu vil vi have hegn omkring hele haven (2000kvm) DUMME HUNDE!

Har også kun hørt godt om det og kender mange som har det.. Ved godt det kan købes her i danmark var bare meget billige betille det

Vi har ikk tænkt os der skal være aktivitet i det hele tiden når først han har forstået det..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2011

Chevro

Idag er det vist blevet ulovligt både at have stødhalsbåndet, men også sådan noget som at lænke sin hund i haven.

Vi har en vild tæve, som kræver rigtig meget - men med den rette træning og udfordring hver dag, har vi meget nemmere ved at styre hende. Hun er meget mere rolig, og har ikke det samme behov for at rende væk. :-)

Det er møg irriterende når de gør det.

Mht gøen * til hundetræning lærer man sin hund at gø - for en hund SKAL kunne gø! En hund gø'er når der er noget i vejen, eller når den muligvis vil vise eller fortælle ejeren noget. Jeg er begyndt at gå ned til min hund, når hun gør' og rose hende, men så også tage hende med op til huset igen - for så har jeg set og accepteret at naboen går nede i budskaset i bunden af haven. Og det er ok. Det har hunden et behov for at vide!

Hvis jeg var lænket fast de første to år af mit liv, ville jeg nok også stikke af så snart jeg blev sluppet løs

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.