Er det vejedag i dag?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

263 visninger
4 svar
0 synes godt om
9. februar 2009

Helle30

Det er det ihvertfald hér, og jeg har sådan lyst til at blære mig. Jeg vejede mig hér til morgen, og nu er jeg s'gu nede på 70 kg. Det betyder, at jeg har tabt 12 (TOLV) kg. fra sidste vejning i min graviditet.
Jeg har spist mine måltider, og jeg er jo totalt inaktiv pga. kejsersnittet + at Louise ikke må komme udenfor før om 630 g. Desuden ammenr jeg jo ikke, så jeg er vildt overrasket over, at jeg har smidt så meget allerede.
Da jeg blev gravid, vejede jeg 73 kg. så jeg har altså tabt mig yderligere.
Ja, I må undskylde, jeg sådan trodser jante, men når nu der ligefrem er et punkt, hvor det bare kører, så må jeg altså bare fortælle det til nogen.

- Helle, der glææææder sig til hun også kan komme ud og trille lidt med barnevognen - engang...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2009

Susan1978

kæft hvor er det fedt Helle..

stort tillykke, så forsvinder du jo snart..

Ja jeg måtte altså også op på vægten 2 gange i morges for jeg troede ikke på det den sagde.

den sagde 74,9 og den har jo hele tiden stået på de "ja undskyld mig "fucking 77 kg.

men okay jeg har halsbetændelse (har lige været ved lægen i dag) men har alligevel spist og drukket som normalt.

Den eneste grund jeg kan finde som årsag er at jeg har droppet min elskede cola zero. Har ikke drukket de 2 stk om dagen som jeg hurtig kan komme op på i 1½ uge nu. måske det er årsagen..

Men godt gået Helle..

Anmeld

9. februar 2009

Susan1978

by the way, så vil jeg rigtig gerne snart komme og se lille louise hvis jeg må.. skal nok lige være helt rask..

og mon ikke du snart burde vælge et lækker lex gazelle billede til din profil?

Anmeld

9. februar 2009

Kaufie

Det er da bare lækkert at det går så stærkt..... Og helt uden at du har skullet gøre noget for det - lige udover at skulle føde

På må vi håbe lillepigen snart vokser sig så stor og stærk, at I kan komme ud og trille i det gode forårsvejr...

Og hvis ikke du skulle være glad for sådan et vægttab - hvem skulle så?

Anmeld

9. februar 2009

bette

åhhh super dejligt at høre..
ja her ligger vægtabet en smule stille på 2,5 tabt..
det er fandeme heller ikke nemt at holde motivationen oppe når folk bliver VED med at spørge mig om jeg er gravid - NEJ det er jeg IKKE jeg er bare FED

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.