Det er underligt nok!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. oktober 2011

mariesmavse92

Melanie-Marie92 skriver:

Heej dejlige tøser

Jeg skulle ha haft min mens igår, har ikke haft nogen tegn på det...

Jeg har den sidste uge haft ædeflip, altså VIRKELIG :O Jeg har tisset meget og en underlig tro på at den er der... Min sviferfar kiggede mig igår i øjnene og sagde: Dejlige pige.. du er gravid..

Jeg spurgte ham hvorfor han troede det, (skal lige sigest at han intet aner om PB, OVERHOVEDET) men han sagde så at det kunne han se på mine øjne, og han har gættet rigtigt 6 gange før ved andre, lidt spooky, nu tør jeg slet ikke teste :i

idag har jeg ikke haft lyst hverken at spise eller ryge... og jeg har haft det enderligt, ikke som syg eller dårlig, men på en anden mærkelig måde, det er svært at forklarer, men lidt som om at kroppen arbejdede på højtryk..

der var ikke rigtig nogen mening med dette opslag, emn kommenter gerne hvis i har noget at sige

Knus  

Du er SÅ meget gravid, havde det præcis præcis præcis som dig da jeg skulle have haft min første mens, og folk sagde også de kunne se det på mine øjne!!! Tillykke 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2011

Melanie Bjerre

henh01 skriver:

hvornår skal du teste?

Altså jeg skulle jo ha haft min mens enter i forgårs eller igår, så jeg burde nok teste, men tror jeg venter til onsdag

Anmeld

31. oktober 2011

henh01

Melanie-Marie92 skriver:

Altså jeg skulle jo ha haft min mens enter i forgårs eller igår, så jeg burde nok teste, men tror jeg venter til onsdag

spændende

Anmeld

31. oktober 2011

Melanie Bjerre

mariesmavse92 skriver:

Du er SÅ meget gravid, havde det præcis præcis præcis som dig da jeg skulle have haft min første mens, og folk sagde også de kunne se det på mine øjne!!! Tillykke 

Eeeej tror du?
Nu bliver jeg sådan helt oppe og kører
jeg får alt for høje forventninger nu :i

TROR DU VIRKELIG :O ?? 

IIIIIIIHJ 

Anmeld

31. oktober 2011

Melanie Bjerre

henh01 skriver:

spændende

Jaaer meget :i

Anmeld

31. oktober 2011

henh01

Melanie-Marie92 skriver:

Eeeej tror du?

IIIIIIIHJ 

hvis du har en test liggende så prøv lykken

Anmeld

31. oktober 2011

mariesmavse92

Melanie-Marie92 skriver:

Eeeej tror du?

IIIIIIIHJ 

Du skal bare tage den test altså! Jeg tror du er gravid, det KAN jo også være kroppen der spiller dig totalt et puds - men du lyder bare til at have det præcis som jeg havde det, jeg havde også bare SÅ ømme bryster. Så tag den test, det bliver da sjovt hvis du er gravid

Anmeld

1. november 2011

Melanie Bjerre

mariesmavse92 skriver:

Du skal bare tage den test altså! Jeg tror du er gravid, det KAN jo også være kroppen der spiller dig totalt et puds - men du lyder bare til at have det præcis som jeg havde det, jeg havde også bare SÅ ømme bryster. Så tag den test, det bliver da sjovt hvis du er gravid

Det kan sagtens være min krop der spiller mig et puds, men det har den gjort mange gange, og der her har jeg ikke prøvet før, og har heller ALDRIG fået avide at man kunne se det i mine øjne før.. så den skal sgu være her denne gang

men ja, jeg tester på onsdag, så må vi se  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.