-Sigrid- skriver:
Ej hvor fedt
Jeg har tænkt mig at bruge det hele vejen rundt om vores (hjemmelavet) puslebord, og så bruge nogle ret simple hvide gardiner ellers
(Er ikke så meget for alt hvad der er lyserødt - så det bliver et hvidt/lilla værelse) 

Ja, jeg glæder mig også
Så regner jeg med at vi holder jul herhjemme hvert år, og så invitere vores familie - så det bliver nok mest mine forældre der kommer ;p - vi holdte nemlig jul hjemme ved svigerfamilien sidste år, og de har de tradition for, og min familie er sådan lidt over det hele 
Ej hvor hyggeligt
Og jeg kan ski godt forstå dig - det tror jeg laaangt de fleste vil 
jeg skulle helt klart også have et lilla værelse til min prinsesse, hvis det var sådan en jeg havde liggende i maven
ELSKER LILLA!!!!
Vi har en blå tremmeseng fra ikea og vi skal have malet en væg blå, gardinerne og hvad vi ellers kan finde på.. her var det kæresten som måtte vælge mellem grøn og blå - og han synes blå
så her går vi lidt over gevind.... men det skal ikke være sådan et fimse-blåt værelse, men et sejt drengeværelse. så det bliver ikke babyblå, men en mørkere...
Min kæreste ville egentlig også gerne holde jul her hjemme og invitere vores familier, MEN det kan jeg simpelthen ikke overskue for vores familier er bare så forskellige!!! de er ikke uvenner eller noget, men har absolut intet tilfælles... så det ville bare blive en mærkelig aften synes jeg 
Anmeld