det Er jo lige om lidt :P

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. oktober 2011

Nitz - <3 David

Skønne Jønne skriver:

altså på papiret lyder din beskrivelse af jer jo ikke så godt, men der findes altså også flotte rødhårede, fregnede fyre - fx Cyron Melville  hehe  ej det bliver så spændende at se det lille pus!

altså min kæreste har det høje og tynde gen og er håndboldtræner. jeg har selv spillet og er VENSTREHÅNDET... så farmand ser store landsholdsmuligheder  Men min far har været formanden i fodboldklubben og trænet mig (som også er venstrebenet) da jeg var yngre - så han synes jo det skal gå i den retning 

Så jeg håber godt nok for bebse at han godt kan lide en bold da

Hehe min kæreste er heldigvis MEGET mørkhåret.. Så jeg har på fornemmelsen at det er det mest dominerende gen.. For det røde gen er jo to trin længere ude på "skalaen"

Der skulle nok være en chance for at jeres bebs bliver glad for bold.. Og om det så er hånd eller fodbold er ved næsten ligemeget Hihi..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2011

Skønne Jønne

-Sigrid- skriver:

Ej hvor fedt  

Jeg har tænkt mig at bruge det hele vejen rundt om vores (hjemmelavet) puslebord, og så bruge nogle ret simple hvide gardiner ellers (Er ikke så meget for alt hvad der er lyserødt - så det bliver et hvidt/lilla værelse) 

Ja, jeg glæder mig også Så regner jeg med at vi holder jul herhjemme hvert år, og så invitere vores familie - så det bliver nok mest mine forældre der kommer ;p - vi holdte nemlig jul hjemme ved svigerfamilien sidste år, og de har de tradition for, og min familie er sådan lidt over det hele

Ej hvor hyggeligt  Og jeg kan ski godt forstå dig - det tror jeg laaangt de fleste vil 

jeg skulle helt klart også have et lilla værelse til min prinsesse, hvis det var sådan en jeg havde liggende i maven  ELSKER LILLA!!!!

Vi har en blå tremmeseng fra ikea og vi skal have malet en væg blå, gardinerne og hvad vi ellers kan finde på.. her var det kæresten som måtte vælge mellem grøn og blå - og han synes blå  så her går vi lidt over gevind.... men det skal ikke være sådan et fimse-blåt værelse, men et sejt drengeværelse. så det bliver ikke babyblå, men en mørkere...

Min kæreste ville egentlig også gerne holde jul her hjemme og invitere vores familier, MEN det kan jeg simpelthen ikke overskue for vores familier er bare så forskellige!!! de er ikke uvenner eller noget, men har absolut intet tilfælles... så det ville bare blive en mærkelig aften synes jeg 

Anmeld

31. oktober 2011

Skønne Jønne

Nitz - 28+ skriver:

Hehe min kæreste er heldigvis MEGET mørkhåret.. Så jeg har på fornemmelsen at det er det mest dominerende gen.. For det røde gen er jo to trin længere ude på "skalaen"

Der skulle nok være en chance for at jeres bebs bliver glad for bold.. Og om det så er hånd eller fodbold er ved næsten ligemeget Hihi..

vi håber han bliver mørkhåret så 

jeg var helt blond som lille og har en en flot leverpostej på hovedet (når jeg nu har valgt ikke at farve under graviditet - selvom jeg snart overvejer det) så jeg erspændt på hvad det ender med....

Anmeld

31. oktober 2011

Nitz - <3 David

Skønne Jønne skriver:

vi håber han bliver mørkhåret så 

jeg var helt blond som lille og har en en flot leverpostej på hovedet (når jeg nu har valgt ikke at farve under graviditet - selvom jeg snart overvejer det) så jeg erspændt på hvad det ender med....

Hehe jeg fik heldigvis mit hår farvet mørk blond (fra helt mørkebrun) lige før min graviditet... Og den har faktisk ramt min rigtige hårfarve ret godt.. Der er ihvertfald ikke "4 sporet motorvej"

Mit hår var faktis også helt lyseblond da jeg var barn.. Min far kaldte mig faktisk guldlok da jeg var lille.. fordi det var så gyldent.. Men ja.. nu er det bare leverpostej..

Anmeld

31. oktober 2011

-Sigrid-

Skønne Jønne skriver:

jeg skulle helt klart også have et lilla værelse til min prinsesse, hvis det var sådan en jeg havde liggende i maven  ELSKER LILLA!!!!

Vi har en blå tremmeseng fra ikea og vi skal have malet en væg blå, gardinerne og hvad vi ellers kan finde på.. her var det kæresten som måtte vælge mellem grøn og blå - og han synes blå  så her går vi lidt over gevind.... men det skal ikke være sådan et fimse-blåt værelse, men et sejt drengeværelse. så det bliver ikke babyblå, men en mørkere...

Min kæreste ville egentlig også gerne holde jul her hjemme og invitere vores familier, MEN det kan jeg simpelthen ikke overskue for vores familier er bare så forskellige!!! de er ikke uvenner eller noget, men har absolut intet tilfælles... så det ville bare blive en mærkelig aften synes jeg 

Jep, og det er en rigtig lilla - sådan en mørk smuk farve 

Haha så man tror man er gået 5-6 km op i luften eller hvad

Haha min familie er "rig" og godt uddannet og min svigerfamilie er "fattig" og ikke uddannet. Mine svigerforældre var 21 og 22 da de fik den første (af 6), og min forældre var 27 og 30 da de fik den første (mig - af 2) ... Svigerne er stadig sammen og mine forældre er skilt. Mine forældre går op i at lære fra sig og sørge for vi er trygge, svigerforældrene går op i at lave ting sammen og at vi gør hvad vi har lyt til - og sådan er det på alle området Så jeg kender godt din situration 

Anmeld

1. november 2011

Skønne Jønne

Nitz - 28+ skriver:

Hehe jeg fik heldigvis mit hår farvet mørk blond (fra helt mørkebrun) lige før min graviditet... Og den har faktisk ramt min rigtige hårfarve ret godt.. Der er ihvertfald ikke "4 sporet motorvej"

Mit hår var faktis også helt lyseblond da jeg var barn.. Min far kaldte mig faktisk guldlok da jeg var lille.. fordi det var så gyldent.. Men ja.. nu er det bare leverpostej..

jeg har heldigvis heller ikke en kæmpe grim udgroning.. jeg har ikke haft min egen hårfarve siden min konfirmation, men alle andre farver...

men jeg gik fra rød til min normale hårfarve med lyse striber i. så det er kun de lyse striber der er udgroet - men striber ser ikke så slemt ud.. det ligner bare lysere sommerhår

Anmeld

1. november 2011

Skønne Jønne

-Sigrid- skriver:

Jep, og det er en rigtig lilla - sådan en mørk smuk farve 

Haha så man tror man er gået 5-6 km op i luften eller hvad

Haha min familie er "rig" og godt uddannet og min svigerfamilie er "fattig" og ikke uddannet. Mine svigerforældre var 21 og 22 da de fik den første (af 6), og min forældre var 27 og 30 da de fik den første (mig - af 2) ... Svigerne er stadig sammen og mine forældre er skilt. Mine forældre går op i at lære fra sig og sørge for vi er trygge, svigerforældrene går op i at lave ting sammen og at vi gør hvad vi har lyt til - og sådan er det på alle området Så jeg kender godt din situration 

begge vores forældrepar er faktisk stadig sammen men de har bare så forskellige interesser... jeg ville slet ikke kunne overskue det

jeg har lige købt stoffet til gardinerne i dag og det er så fint

og nu hvor jeg så det lyserøde igen - så er der jo også meget lilla i det så det er jo helt perfekt til prinsessen

Anmeld

1. november 2011

-Sigrid-

Skønne Jønne skriver:

begge vores forældrepar er faktisk stadig sammen men de har bare så forskellige interesser... jeg ville slet ikke kunne overskue det

jeg har lige købt stoffet til gardinerne i dag og det er så fint

og nu hvor jeg så det lyserøde igen - så er der jo også meget lilla i det så det er jo helt perfekt til prinsessen

Haha jeg glæder mig næsten til at høre om barnedåb, konfirmation, fødselsdage og alt det der 

Ej hvor dejligt

Min mor kommer forbi fredag og smider sin symaskine her, så jeg regner med snart at komme igang  - og ja, der er meget lilla i

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.