Skønne Jønne skriver:
jeg er også meget spændt på hvordan det går op for mig - men det bliver sQ nok først når han ligger i armene
jeg er også begyndt at tænke meget over hvordan han mon kommer til at se ud
han skal fx ikke arve farmands hår da det er sådan noget kruset noget som ikke dur til noget som helst!!!! Men han skal arve farmandens tyndhed - da jeg er lige modsat 
Så det er bare så spændende!!!! har også tænkt at skulle have fat i babybilleder af både mig og manden så vi kan forberede os lidt 
Hihi jeg har bare en klar ide om at han ligner min kæreste..

Han har som barn altid været en lille, spinkel dreng.. Han ligner selv hans egen far rigtig meget.. Så jeg ved ik hvorfor.. men har bare en ide om at han får de gener..

Da vi så han i 3D til MD scanning syns jeg han lignede ham rigtig meget.. især på næsen.. Men den håber jeg os han får fra far.. for jeg har en stor grim bred næse..
Vi er dog begge nogenlunde normalt bygget.. så det er jeg ikke så "nervøs" for..
Jeg syns mere jeg tænker på hvordan han er temperament mæssig osv..
min kæreste og jeg har "joket" lidt med de ting vi kan risikere at han får..
min kæreste er:
Venstrehåndet, farveblind, begyndte at få grå hår omkring 7. klasse, og var MEGA genert som barn..
Jeg har:
Briller (nærsynet), kedeligt leverpostejfarvet hår, parfumeallergi, besværlig hud, og så har både min far og onkel rødt hår...
Haha.. Shake lige den coctail sammen
Anmeld