Vis mig din navle

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. oktober 2011

Miss Church

Nico170611 skriver:

Jeg købte en graviditets navlering og havde den i hele vejen igennem, tog den dog ud da jeg var i fødsel men efter tog jeg en helt normal en i igen

Sådan en har jeg nemlig også planer om at købe. Men har ikke rigtig hørt om andres erfaringer med dem. Men for dig virkede det så

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2011

VNB

o1Mutte skriver:

Jeg er utrolig nysgerrig for at vide hvordan ens navne med piercing kommer til at se ud under og efter en graviditet ?
Havde i mange gener med jeres ? Og hvornår i graviditeten tog i den ud ? eller beholdte i den i ?

Overvejer nemlig at pille min ud nu, Så det kan nå at hele inden jeg /forhåbenlig/ bliver gravid..

Jeg tog min navle piercing ud da jeg var ca halvvejs igennem graviditeten. 

jeg havde ikke noget som helst i resten af graviditeten, og da jeg havde født kunne jeg bare putte min gamle stav i igen. Hullet var ikke vokset sammen  Men under selve graviditeten så blev "arret" helt spændt ud og så ikke særlig kønt ud... 

Her er et par billeder fra min termins dag, hvor man kan se hvordan hullet så ud. (hullet fra piercingen er lige under målebåndet) 

Og hold da helt kæft mand hvor havde jeg da bare en KÆMPE dunk tilsidst.. havde fuldstændig glemt at den var så stor...   imponerende at jeg ingen strækmærker fik, og at min mave nu her er fuldstændig flad og pæn igen! 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

31. oktober 2011

Nixo

Miss Church skriver:

Sådan en har jeg nemlig også planer om at købe. Men har ikke rigtig hørt om andres erfaringer med dem. Men for dig virkede det så

Ja det gjorde den

Anmeld

31. oktober 2011

MortilCilas

Altså da jeg var højgravid sagde min lillebror på 6 år "Ditte, har din navle delt sig?" og jeg lå flad af grin. Jeg har ikke haft den i, siden jeg var 14-15 år, og var 19 da jeg var højgravid
Min brusk delte sig der hvor hullet hat været, og det er blevet lidt større. Men sådan er det jo,

Anmeld

31. oktober 2011

Miss Church

Nico170611 skriver:

Ja det gjorde den

Så må jeg da vist heller invistere i sådan en, når det bliver tid

Anmeld

31. oktober 2011

Emily2012<3

Jeg kom til at tænke en dag at hvis jeg ikke snart tog min piercing ud, så ville det lille stykke hud sprænge eller sådan noget når maven blev helt stor.. Men det er heldigvis groet sammen, det er bare ikke særlig pænt.. :/

Anmeld

31. oktober 2011

Miss Church

BJNGJ. skriver:

Jeg kom til at tænke en dag at hvis jeg ikke snart tog min piercing ud, så ville det lille stykke hud sprænge eller sådan noget når maven blev helt stor.. Men det er heldigvis groet sammen, det er bare ikke særlig pænt.. :/

Det har jeg også tænkt på om der kunne ske. Der er jo ikke særlig meget hud på den anden side af hullet. Så måske det sprækker  Sådan nogle ting overvejede man vist ikke da man fik den lavet hehe

Anmeld

31. oktober 2011

Nixo

Miss Church skriver:

Så må jeg da vist heller invistere i sådan en, når det bliver tid

Ja det kan jeg hvertfald anbefale

Anmeld

9. november 2011

o1Mutte

Tak tøser Det ser da slet ikke så slemt ud som jeg havde frygtet

Anmeld

9. november 2011

PsychedeliC

Jeg tog min ud omkring i uge 24,25 fordi navle piercingen begyndte at stritte og blive øm på trods af jeg havde købt de der flex piercinger. Min navle så sådan her ud 39+3. Jeg har den i igen men hænger dog lidt fordi jeg har fået lidt hængehud efter graviditeten 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.