Dp-mor og hendes arbejdstider??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. oktober 2011

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Nååhr.. Jeg læste forkert, undskyld Hvis det er inden for hendes åbningstid så kan hun ikke sige hun har andre planer vil jeg mene.. Troede du bad hende holde dit barn en time efter hendes lukketid..

Ha ha, nej dog ikke Ska nok hente seneste 15 min før hun lukker - nu har jeg altid hentet kl. 14 da det passer til os, men kom i knibe på arbejde den anden dag, men det mente hun ikke, så måtte jo pænt sige på arbejde at jeg måtte gå da jeg sku hente kl. 14.00

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2011

BaMy

Hun må ikke nægte at passe barnet indtil kl 16.15 så synes helt bestemt at du skal kontakte dagpleje kontoret synes slet ikke det iorden, og at hun slet ikke har spurgt jer, hun kan slet ikke forvente aftentning før lukketid uanset hvad så forældre skal ikke høre om det iorden at man henter senere end normalt det er kun en luksus for dp hvis de hentes før tid.

Anmeld

31. oktober 2011

BaMy

Anonym skriver:

Ha ha, nej dog ikke Ska nok hente seneste 15 min før hun lukker - nu har jeg altid hentet kl. 14 da det passer til os, men kom i knibe på arbejde den anden dag, men det mente hun ikke, så måtte jo pænt sige på arbejde at jeg måtte gå da jeg sku hente kl. 14.00

jeg havde som det første kontaktet dp kontoret det er slet ikke iorden man skal smutte før på job grundet hende, lige som jeg havde forlangt de dækkede evt manglende løn fordi jeg skulle hente fordi det ikke lige passede dp at holde åben den tid hun får løn.

Anmeld

31. oktober 2011

Anonym trådstarter

BaMy skriver:

Hun må ikke nægte at passe barnet indtil kl 16.15 så synes helt bestemt at du skal kontakte dagpleje kontoret synes slet ikke det iorden, og at hun slet ikke har spurgt jer, hun kan slet ikke forvente aftentning før lukketid uanset hvad så forældre skal ikke høre om det iorden at man henter senere end normalt det er kun en luksus for dp hvis de hentes før tid.

Det var jo også det jeg syntes, for henter hver dag kl. 14 - og afleverer ovenikøbet også først kl. 08 - og betaler jo for en plads i tiden fra 06.30-16.15 - så ville li hører om det bare var mig.

Anmeld

31. oktober 2011

Mor-til-asta-09

Anonym skriver:

Altså vores dp har åbent til 16.15, jeg henter altid kl 14.00 - den anden dag kom jeg i knibe og ringede for at hører om h*n måtte blive til senest kl. 15.15, Fik af vide at det kunne ikke lade sig gøre, for hun havde allerede lavet andre planer da de andre børn hun havde også blev hentet før den dag??

Kan de godt det???

nej selvfølgelig må hun ikke det.. Hendes arbejdstid er til kl.16.15, og skal derfor kunne passe dit barn dertil... Hvis jeg var dig ville jeg ringe til kommunen og sige det til dem, for du betaler for at have dit barn der..

Anmeld

31. oktober 2011

Anonym trådstarter

!1000 tak for svar - så var det altså ikke bare mig der syntes det var underligt.

Anmeld

31. oktober 2011

Rikke, Liam & Linus

Anonym skriver:

Altså vores dp har åbent til 16.15, jeg henter altid kl 14.00 - den anden dag kom jeg i knibe og ringede for at hører om h*n måtte blive til senest kl. 15.15, Fik af vide at det kunne ikke lade sig gøre, for hun havde allerede lavet andre planer da de andre børn hun havde også blev hentet før den dag??

Kan de godt det???

NEJ!!! Det kan hun ikke, da hun er på arbejde. Medmindre det ligefrem er akut eller hun på forhånd har meldt ud at hun holder en halv fridag.

Anmeld

31. oktober 2011

StineW79

Profilbillede for StineW79
Nej hun ka ik forvente at du henter før lukketid, bare fordi det er det du plejer. Men har du sagt at du henter til normal tid, så ku man måske godt sige at i havde en mundlig aftale, som så ka forventes at man overholder.. Hvis du ellers er glad for din dp, ville jeg snakke med hende om det før andre blev involveret! Også siger du jo bare til hende at du fremover henter dit barn mellen kl 14- 16, så slipper du for det problem en anden gang!!! Håber det ku bruges/ mening??? Vh Stine

Anmeld

2. november 2011

Solstrålen

Er enig med alle de andre

Anmeld

2. november 2011

henh01

gad vide om reglerne ikke også gælder for DP såvel som i VS/BH at der skal være åbnet og tilgændeligt i hele åbningstiden - også selvom der ingen børn er!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.