Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Altså vores dp har åbent til 16.15, jeg henter altid kl 14.00 - den anden dag kom jeg i knibe og ringede for at hører om h*n måtte blive til senest kl. 15.15, Fik af vide at det kunne ikke lade sig gøre, for hun havde allerede lavet andre planer da de andre børn hun havde også blev hentet før den dag??
Kan de godt det???
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Altså vores dp har åbent til 16.15, jeg henter altid kl 14.00 - den anden dag kom jeg i knibe og ringede for at hører om h*n måtte blive til senest kl. 15.15, Fik af vide at det kunne ikke lade sig gøre, for hun havde allerede lavet andre planer da de andre børn hun havde også blev hentet før den dag?? Kan de godt det???
Jada, De har jo også et liv udenfor deres arbejde, og hvis alle andre bliver hentet før, og din også plejer det, kan jeg ikke se et problem i at hun har lavet en aftale..
nej det må hun vist ikke.. når hendes tider er til 16.15
du har lov til at hente lige når du har lyst til det, indenfor den normale åbningstid, det er ikke noget dp skal bestemme
Anonym skriver: Jada, De har jo også et liv udenfor deres arbejde, og hvis alle andre bliver hentet før, og din også plejer det, kan jeg ikke se et problem i at hun har lavet en aftale..
Jeg er udemærket godt klar hun har et liv UDENFOR arbejdstiden, men nu var det her jo altås indenfor arbejdstiden - hun får jo fortsat løn indtil 16.15
Anonym skriver: Jeg er udemærket godt klar hun har et liv UDENFOR arbejdstiden, men nu var det her jo altås indenfor arbejdstiden - hun får jo fortsat løn indtil 16.15
Nååhr.. Jeg læste forkert, undskyld Hvis det er inden for hendes åbningstid så kan hun ikke sige hun har andre planer vil jeg mene.. Troede du bad hende holde dit barn en time efter hendes lukketid..
Anonym skriver: Nååhr.. Jeg læste forkert, undskyld Hvis det er inden for hendes åbningstid så kan hun ikke sige hun har andre planer vil jeg mene.. Troede du bad hende holde dit barn en time efter hendes lukketid..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128