Dp-mor og hendes arbejdstider??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.492 visninger
22 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
31. oktober 2011

Anonym trådstarter

Altså vores dp har åbent til 16.15, jeg henter altid kl 14.00 - den anden dag kom jeg i knibe og ringede for at hører om h*n måtte blive til senest kl. 15.15, Fik af vide at det kunne ikke lade sig gøre, for hun havde allerede lavet andre planer da de andre børn hun havde også blev hentet før den dag??

Kan de godt det???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2011

Anonym

Anonym skriver:

Altså vores dp har åbent til 16.15, jeg henter altid kl 14.00 - den anden dag kom jeg i knibe og ringede for at hører om h*n måtte blive til senest kl. 15.15, Fik af vide at det kunne ikke lade sig gøre, for hun havde allerede lavet andre planer da de andre børn hun havde også blev hentet før den dag??

Kan de godt det???

Jada, De har jo også et liv udenfor deres arbejde, og hvis alle andre bliver hentet før, og din også plejer det, kan jeg ikke se et problem i at hun har lavet en aftale..

Anmeld

31. oktober 2011

LIZO

nej det må hun vist ikke.. når hendes tider er til 16.15

Anmeld

31. oktober 2011

merethe

Profilbillede for merethe

du har lov til at hente lige når du har lyst til det, indenfor den normale åbningstid, det er ikke noget dp skal bestemme

Anmeld

31. oktober 2011

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jada, De har jo også et liv udenfor deres arbejde, og hvis alle andre bliver hentet før, og din også plejer det, kan jeg ikke se et problem i at hun har lavet en aftale..

Jeg er udemærket godt klar hun har et liv UDENFOR arbejdstiden, men nu var det her jo altås indenfor arbejdstiden - hun får jo fortsat løn indtil 16.15

Anmeld

31. oktober 2011

Valle81

Nej det må hun kort og godt ikke så skal hun mundtligt have aftalt det med alle, og det har hun jo ikke, hun har tænkt gik den så gik den.

Anmeld

31. oktober 2011

Anonym

Anonym skriver:

Jeg er udemærket godt klar hun har et liv UDENFOR arbejdstiden, men nu var det her jo altås indenfor arbejdstiden - hun får jo fortsat løn indtil 16.15

Nååhr.. Jeg læste forkert, undskyld Hvis det er inden for hendes åbningstid så kan hun ikke sige hun har andre planer vil jeg mene.. Troede du bad hende holde dit barn en time efter hendes lukketid..

Anmeld

31. oktober 2011

Mka

Skulle jeg ikke mene hun kunne, en ting er hvad du plejer, men altså der kan jo også ske ting i dit liv, som gør at du ikke kan gøre som du plejer, og derfor er det jo godt at hun har åben kl 16.15. Synes det er super frækt!

Anmeld

31. oktober 2011

Mka

Anonym skriver:

Ja hun har et liv, når hendes arbejdstid er forbi, som alle os andre, hun er bare så heldig at hun ofte har før fri med løn..

Anmeld

31. oktober 2011

Mka

Anonym skriver:

Nååhr.. Jeg læste forkert, undskyld Hvis det er inden for hendes åbningstid så kan hun ikke sige hun har andre planer vil jeg mene.. Troede du bad hende holde dit barn en time efter hendes lukketid..

hi så lige at du havde misforstået

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.