Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Alexis - i den virtuelle verden! skriver: Tillykke!! Dejligt det endelig lykkedes at fremtrylle beviset
Tillykke!! Dejligt det endelig lykkedes at fremtrylle beviset
Tak det er bare rigtig skønt når der næsten er gået 3 uger over
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Nitz - 28+ skriver: Uha ja.. Så er der jo kun 2 ugers tid til første besøg..
Uha ja.. Så er der jo kun 2 ugers tid til første besøg..
Ja er det ikke i uge 8 det er
Anonym skriver: Ja har taget en del test de sidste 14 dage men alle negative.. Idag er det så 18 dage siden jeg skulle havde haft min mens og sidder nu efter lige af havde testet og lidt i chok men sammen tidig glad.... Tog en clearblue test og den viser Gravid GRAVID Er slet ikke til at fatte.. efter 6 måneder lykkes det endelig for os Er lige nu så spændt på at skulle fortælle kæresten det og syntes der er længe til ham kommer hjem.. Tænk at vi skal havde en lille baby til næste år.. Ville bare lige dele min glæde med jer
Ja har taget en del test de sidste 14 dage men alle negative..
Idag er det så 18 dage siden jeg skulle havde haft min mens og sidder nu efter lige af havde testet og lidt i chok men sammen tidig glad....
Tog en clearblue test og den viser Gravid GRAVID
Er slet ikke til at fatte.. efter 6 måneder lykkes det endelig for os
Er lige nu så spændt på at skulle fortælle kæresten det og syntes der er længe til ham kommer hjem..
Tænk at vi skal havde en lille baby til næste år..
Ville bare lige dele min glæde med jer
stort tillykke....
Anonym skriver: Ja er det ikke i uge 8 det er
Nitz - 28+ skriver: Jo der omkring.. jeg kom først i uge 11. Fordi min læge havde ferie (hende jeg ville ind til) Men den første graviditet (mistede desværre en graviditet i marts) var det uge 8..
Jo der omkring.. jeg kom først i uge 11. Fordi min læge havde ferie (hende jeg ville ind til) Men den første graviditet (mistede desværre en graviditet i marts) var det uge 8..
Ok.. Kan ikke huske det selv om det kun er 2 år siden
Anonym skriver: Ok.. Kan ikke huske det selv om det kun er 2 år siden
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128