Efter nøje overvejelse hele weekenden, tog jeg en beslutning omkring, hvordan jeg ville gribe min søns mobning an.
Jeg valgte at hive fat i hans lærer og fremlægge hende for problemet. Fortalte at mark havde grædt, ikke villet i skole, havde ytret ønske om at skifte skole....og at han derudover ret ofte har rendt rundt med ondt i maven og kvalme....noget som jeg troede var sygdom uden feber, men højst sandsynlig har været pga. af alle hans bekymringer.
ved hjælp af Mark fandt hun frem til, hvilke elever det drejede sig om, og denne her gang var hun smart. De andre gange har hun taget Mark med ind i de forskellige klasser, for at han kunne udpege dem, hvilket han har følt har overtrådt hans grænse. han har syntes det var ekstremt flovt og pinligt...og det forstår jeg udemærket godt. Denne her gang havde hun nogle billeder, og så kunne han pege dem ud på disse.
læreren vil løbende holde mig informeret, omkring hvad der kommer til at ske....men både klasselæreren til de elever, selve eleverne og disses forældre, bliver inddraget i det.
Det her er allersidste chance vi giver den her skole. stopper mobningen ikke nu, så kan jeg hurtigt finde en anden og bedre skole til min dejlige dreng.
Anmeld