vendeførsøg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. oktober 2011

PernilleogDennis

4kløver skriver:

Tak.. det håber jeg også.. lægen ville ikke vente med at prøve vis der nu skulle ryge mere... Så jeg har sagt til ham at det er i dec han skal komme og ikke nov.

Hehe ja helst da Men der er vel ikke noget du kan gøre for at mindske chancen for at der ryger mere fostervand, eller hvad?? Det kan man ikke selv styre vel?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2011

4kløver

PernilleogDennis skriver:

Hehe ja helst da Men der er vel ikke noget du kan gøre for at mindske chancen for at der ryger mere fostervand, eller hvad?? Det kan man ikke selv styre vel?

Nej det tror jeg da ikke... Det første manden siger ja nu må vi heller få gjort klar hvor jeg er mere rolig og siger at det nok skal gå.
Stod i går og drillede min søn med at vi ikke kunne holde fødselsdag for ham her den 10 for der skulle jeg føde..

Anmeld

31. oktober 2011

PernilleogDennis

4kløver skriver:

Nej det tror jeg da ikke... Det første manden siger ja nu må vi heller få gjort klar hvor jeg er mere rolig og siger at det nok skal gå.
Stod i går og drillede min søn med at vi ikke kunne holde fødselsdag for ham her den 10 for der skulle jeg føde..

Haha, pas på hvad du siger, det kunne jo være det gik i opfyldelse.

Dagen før jeg gik i fødsel herhjemme skrev jeg til min mor: Gider ikke være gravid mere, det er aaalt for hårdt, HUN MÅ GERNE KOMME UD NU! .., dagen efter gik jeg sgu i fødsel og skulle stoppes igen på sygehuset.

Jeg ønsker aldrig noget mere, som bare er i sjov

Men håber da du holder ud til termin, der er heldigvis ikke længe til..

Anmeld

31. oktober 2011

4kløver

PernilleogDennis skriver:

Haha, pas på hvad du siger, det kunne jo være det gik i opfyldelse.

Dagen før jeg gik i fødsel herhjemme skrev jeg til min mor: Gider ikke være gravid mere, det er aaalt for hårdt, HUN MÅ GERNE KOMME UD NU! .., dagen efter gik jeg sgu i fødsel og skulle stoppes igen på sygehuset.

Jeg ønsker aldrig noget mere, som bare er i sjov

Men håber da du holder ud til termin, der er heldigvis ikke længe til..

Nej vi har ikke længe til..
Det lidt sjove er at min venrinde lige har drillet mig med den 10, for jeg har lokket ham til and på hans fødselsdag og ikke MAC som han snakkede om..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.