vendeførsøg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

627 visninger
13 svar
0 synes godt om
31. oktober 2011

4kløver

Var til vægt scanning i dag og han er godt med 2512
Men han sidder med røven så de vil prøve at vende ham på onsdag. Ikke nok med det så er der ikke meget vand tilbage. Så nu vil de holde øje med det og bliver sat igang vis der ryger mere vand..

Så vil høre hvor ondt det gør at få vendt et barn..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2011

Mira0911

4kløver skriver:

Men han sidder med røven så de vil prøve at vende ham på onsdag. Ikke nok med det så er der ikke meget vand tilbage. Så nu vil de holde øje med det og bliver sat igang vis der ryger mere vand..

Åh... Jeg vil ikke skræmme dig... 

Jeg tudet under hele vendingsforsøget, fordi det gjorde så nas... Inden da, havde mange sagt at det ikke gjorde ondt... 

Anmeld

31. oktober 2011

4kløver

Mira0911 skriver:

Åh... Jeg vil ikke skræmme dig... 

Jeg tudet under hele vendingsforsøget, fordi det gjorde så nas... Inden da, havde mange sagt at det ikke gjorde ondt... 

Ja det tænkte jeg nok..
Men håber at det lykkes første gang.

Anmeld

31. oktober 2011

Mira0911

4kløver skriver:

Ja det tænkte jeg nok..
Men håber at det lykkes første gang.

Håber det lykkes for dig i første forsøg... Her lykkes det efter 3 forsøg lige i rap... 

Anmeld

31. oktober 2011

Drømme

4kløver skriver:

Held og lykke - jeg ved ikke noget om hvor ondt det gør eller ikke gør, men jeg håber det lykkes, og jeg håber det lykkes i første forsøg

Anmeld

31. oktober 2011

4kløver

Mira0911 skriver:

Håber det lykkes for dig i første forsøg... Her lykkes det efter 3 forsøg lige i rap... 

Håber at det er en der er go.. og ikke sådan som jeg havde da vi fik taget moderkage prøve..

Anmeld

31. oktober 2011

4kløver

Drømme skriver:

Held og lykke - jeg ved ikke noget om hvor ondt det gør eller ikke gør, men jeg håber det lykkes, og jeg håber det lykkes i første forsøg

Tak tak

Anmeld

31. oktober 2011

PernilleogDennis

4kløver skriver:

Årrh kæmpe  til dig..

sikke trælse nyheder.. Jeg  fingre for at det lykkedes i 1. forsøg, og at der er fostervand nok til Terminen.

Anmeld

31. oktober 2011

Caroline86

jeg håber det lykkes at få ham vendt

Hos mig var det værste egentlig ikke at det gjorde ondt (det gjorde det, men det var bestemt til at holde ud) men det føles virkelig som et stort overgreb at der bliver flået i ens store fine mave på den måde Laura sad fast under mine ribben (med hovedet altså) og det lykkedes ikke at vende hende! De måtte flå til ved pks for at få hende ud.

Det vigtigste råd jeg kan give dig er at prøve at slappe af selvom det er voldsomt. Indstil dig på at det ER en grænseoverskridende oplevelse! Og så sig STOP hvis det på noget tidspunkt bliver for meget.

Jeg var stædig, VILLE have hende vendt, og var tæt på at besvime fordi jeg ikke sagde fra da jeg havde fået nok. Det resulterede også i at trunten bøvlede lidt derinde efterfølgende (tror måske ikke hun havde lyst til at være derinde mere, efter den omgang ), men det hele blev ret hurtigt normalt igen!

Mærk efter og sig fra når din grænse er nået. Det er altid en mulighed med et forsøg mere i stedet for at presse på!

pøj pøj!

Anmeld

31. oktober 2011

4kløver

PernilleogDennis skriver:

Årrh kæmpe  til dig..

sikke trælse nyheder.. Jeg  fingre for at det lykkedes i 1. forsøg, og at der er fostervand nok til Terminen.

Tak.. det håber jeg også.. lægen ville ikke vente med at prøve vis der nu skulle ryge mere... Så jeg har sagt til ham at det er i dec han skal komme og ikke nov.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.