Er det normalt? /:

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. oktober 2011

GønskE

Freismor skriver:

har det på samme måde som dig, tror det meget normalt.. jeg selv kan kun ligge på ryggen men falder ikke i søvn, så jeg har ikke sovet i 3 nætter nu

Jeg begyndte at mærke baby for 2 uger siden, og siden der har jeg ikke sovet en fuld nat, det jo ulideligt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2011

GønskE

MissTas skriver:

så ville jeg ikke være bekymret hvis ikke det er smerter du har så er det jo bare tegn på at der sker noget derinde.. DEJLIGT

Nyder det, trods alt, meen man vil jo lige være sikker

Anmeld

31. oktober 2011

MissTas

GønskE skriver:

Nyder det, trods alt, meen man vil jo lige være sikker

kan jeg sagtens forstå

men tro mig, man er nervøs hele graviditeten igennem.. hehe..

bare det mindste, så blir jeg urolig! men sådan er det jo når det er ens største ønske :')

Anmeld

31. oktober 2011

freiasmor

GønskE skriver:

Jeg begyndte at mærke baby for 2 uger siden, og siden der har jeg ikke sovet en fuld nat, det jo ulideligt!

det må man sige, jeg er dog ikke så langt henne endnu så mit det er ligament smerter..

Anmeld

31. oktober 2011

GønskE

MissTas skriver:

kan jeg sagtens forstå

men tro mig, man er nervøs hele graviditeten igennem.. hehe..

bare det mindste, så blir jeg urolig! men sådan er det jo når det er ens største ønske :')

Det er jo det, selvom de ligger i maven, er kærligheden jo stor :')

Anmeld

31. oktober 2011

rogerrasch

GønskE skriver:

At man kan mærke sit underliv hele tiden, og nogen gange gør det ret ondt når jeg bare ligger ned, og kan ikke sove om natten, og sover jeg endelig, så vågner jeg 5-6 gange, og har jeg ikke kunne siden jeg begyndte at kunne mærke min mave.. Og kan heller ikke ligge på maven ??

ja det er det bestemt, jeg er i uge 25+4 og får stadig meget ondt i underlivet, men i mit tilfælde er det pga. den lille rumstere meget rundt derinde...

Anmeld

31. oktober 2011

GønskE

rogerrasch skriver:

ja det er det bestemt, jeg er i uge 25+4 og får stadig meget ondt i underlivet, men i mit tilfælde er det pga. den lille rumstere meget rundt derinde...

Godt nok, det gør mig heller ikke noget, hellere mærke det hele tiden og så ikke være i tvivl, end omvendt

Anmeld

31. oktober 2011

june1987

det lyder da godt nok træls men ja det mure, spænder og giver sig jo.. kan du allerede mærke liv?

Anmeld

31. oktober 2011

GønskE

june1987 skriver:

det lyder da godt nok træls men ja det mure, spænder og giver sig jo.. kan du allerede mærke liv?

Nej, men er ikke i tvivl om der er noget derinde for det murrer og stikker nogle gange om dagen og kan 'fornemme/mærke' min mave hele tiden

Anmeld

31. oktober 2011

june1987

GønskE skriver:

Nej, men er ikke i tvivl om der er noget derinde for det murrer og stikker nogle gange om dagen og kan 'fornemme/mærke' min mave hele tiden

ja okay så forstår jeg bedre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.