Er det normalt? /:

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.165 visninger
23 svar
0 synes godt om
31. oktober 2011

GønskE

At man kan mærke sit underliv hele tiden, og nogen gange gør det ret ondt når jeg bare ligger ned, og kan ikke sove om natten, og sover jeg endelig, så vågner jeg 5-6 gange, og har jeg ikke kunne siden jeg begyndte at kunne mærke min mave.. Og kan heller ikke ligge på maven ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2011

GønskE

GønskE skriver:

At man kan mærke sit underliv hele tiden, og nogen gange gør det ret ondt når jeg bare ligger ned, og kan ikke sove om natten, og sover jeg endelig, så vågner jeg 5-6 gange, og har jeg ikke kunne siden jeg begyndte at kunne mærke min mave.. Og kan heller ikke ligge på maven ??

??

Anmeld

31. oktober 2011

Muffinmus

Havde en del mens smerter og ømhede de første 2-3 mdr hver gang, så umiddelbart er svaret ja, det kan gøre pænt naller at være gravid i starten:-) Og i midten og i slutningen

Anmeld

31. oktober 2011

MissTas

kan sagtens være det er helt normalt.. tør jeg ikke udtale mig om jeg havde dog lige kontaktet min læge. Har hele min graviditet fået at vide at der ikke er noget der må gøre voldsomt ondt.

Selvfølgelig kan man have lidt ubehag og murren, men det må ikke gøre ondt

så få at få din uro væk ville jeg lige give lægen et kald og hører om det er helt normalt

bare mit forslag

Anmeld

31. oktober 2011

GønskE

MariaE skriver:

Havde en del mens smerter og ømhede de første 2-3 mdr hver gang, så umiddelbart er svaret ja, det kan gøre pænt naller at være gravid i starten:-) Og i midten og i slutningen

Jo tak sikke en tryghed

Anmeld

31. oktober 2011

GønskE

MissTas skriver:

kan sagtens være det er helt normalt.. tør jeg ikke udtale mig om jeg havde dog lige kontaktet min læge. Har hele min graviditet fået at vide at der ikke er noget der må gøre voldsomt ondt.

Selvfølgelig kan man have lidt ubehag og murren, men det må ikke gøre ondt

så få at få din uro væk ville jeg lige give lægen et kald og hører om det er helt normalt

bare mit forslag

Ja, det kan self også være livmoderen der udvider sig, men ville bare ikke tro det kunne mærkes så meget

Anmeld

31. oktober 2011

MissTas

GønskE skriver:

Ja, det kan self også være livmoderen der udvider sig, men ville bare ikke tro det kunne mærkes så meget

tror det er meget forskelligt hvor meget man mærker det mit har mærket som sån lidt ubehag. At jeg har ku mærke at der sker noget derinde, det har bare ikke gjort ondt

men du kan jo altid snakke med lægen og hører, eller ringe til ham hvis det bliver værre

Anmeld

31. oktober 2011

GønskE

MissTas skriver:

tror det er meget forskelligt hvor meget man mærker det mit har mærket som sån lidt ubehag. At jeg har ku mærke at der sker noget derinde, det har bare ikke gjort ondt

men du kan jo altid snakke med lægen og hører, eller ringe til ham hvis det bliver værre

Mit gør heller ikke ondt på den måde, men er ikke i tvivl om, at der sker noget derinde! Baby bygger virkelig bolig nu!

Anmeld

31. oktober 2011

freiasmor

har det på samme måde som dig, tror det meget normalt.. jeg selv kan kun ligge på ryggen men falder ikke i søvn, så jeg har ikke sovet i 3 nætter nu

Anmeld

31. oktober 2011

MissTas

GønskE skriver:

Mit gør heller ikke ondt på den måde, men er ikke i tvivl om, at der sker noget derinde! Baby bygger virkelig bolig nu!

så ville jeg ikke være bekymret hvis ikke det er smerter du har så er det jo bare tegn på at der sker noget derinde.. DEJLIGT

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.