Har du en Kenwood Chef?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. november 2011

Mussi30

Hvis man ikke lige står og har 3000,- der brænder i hænderne, kan man jo også gå på jagt efter en brugt

Jeg er så heldig at min mor er frivillig i en genbrugsbutik, og hun har fundet en GAMMEL Kenwood til mig. Så gammel at den faktisk er total retro smart   Den er nemlig beige, orange og brun

Ikke nogen køn sag, det indrømmer jeg gerne. Men den kører, hakker, ælter som var den helt ny - det er jo kvali sådan noget Kenwood

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2011

hekran

Mussi30 skriver:

Hvis man ikke lige står og har 3000,- der brænder i hænderne, kan man jo også gå på jagt efter en brugt

Jeg er så heldig at min mor er frivillig i en genbrugsbutik, og hun har fundet en GAMMEL Kenwood til mig. Så gammel at den faktisk er total retro smart   Den er nemlig beige, orange og brun

Ikke nogen køn sag, det indrømmer jeg gerne. Men den kører, hakker, ælter som var den helt ny - det er jo kvali sådan noget Kenwood

God idé! Men jeg kan nogle gange være lidt bange for at købe brugt, hvis den nu går i stykker og jeg står uden garantibevis. Så er det lidt øv, men ellers et godt fif!

Gad vide hvor gammel din må være... 

Anmeld

1. november 2011

Mussi30

Marita skriver:

God idé! Men jeg kan nogle gange være lidt bange for at købe brugt, hvis den nu går i stykker og jeg står uden garantibevis. Så er det lidt øv, men ellers et godt fif!

Gad vide hvor gammel din må være... 

Jeg vil skyde på at den er lige så gammel som jeg selv er Altså fra starten af 80'erne, hvis ikke før

Jeg kan godt følge dig i det du siger med garanti - men omvendt har jeg også kun givet 200,- for den, så jeg forventer ikke den kan køre de næste 10 år

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.