Har du en Kenwood Chef?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. oktober 2011

Zafir

Jeg får denneher i fødselsdags/julegave/slå sammen
http://www.kitchenone.dk/kenwood-kokkenmaskiner/25 30-kenwood-major-titanium-km020.html

Jeg glæder mig som en SINDSYG!!!! Den har en del større motorer end dem i elgiganten og imerco. Men Eirene (min veninde) har den fra elgiganten og er MEGET glad for den.

Normalt hader jeg at vide hvad jeg får i gave, men i år, er det bare det jeg ønsker mig såååååååååååååå meget, så det gør ikke noget at jeg ved det. Jeg GLÆDER mig bare...

Jeg ville ikke tøve, hvis jeg var dig. - Nu har jeg ikke selv prøvet endnu, men dem jeg kender er lykkelige for deres.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2011

hekran

CamiRon skriver:

Der er vist gratis fragt fra elgiganten.dk

Jeg bor tæt på Horsens (8700) - hvor bor du?

Jeg ved ikke om jeg har kvitteringen faktisk men vil gerne sætte en eftersøgning igang. Vi fik den i julegave af svigermor, så om ikke andet kan det da være hun har den.

Jeg skal til ørelæge med den mindste nu, så jeg svarer lige senere hvis du skriver igen.

Jeg er bestemt interreseret. Bor i det nordjyske, men har venner ved Horsens, som jeg skal se i slutningen af måneden. Men for at være helt ærlig, så tiltalede Imercos tilbud mig fordi det var på afbetaling uden rente. Har ærlig talt ikke 2000 dask her og nu, men jeg vil stadig gerne høre fra dig

Anmeld

31. oktober 2011

hekran

Zafir skriver:

http://www.kitchenone.dk/kenwood-kokkenmaskiner/25 30-kenwood-major-titanium-km020.html

Jeg glæder mig som en SINDSYG!!!! Den har en del større motorer end dem i elgiganten og imerco. Men Eirene (min veninde) har den fra elgiganten og er MEGET glad for den.

Normalt hader jeg at vide hvad jeg får i gave, men i år, er det bare det jeg ønsker mig såååååååååååååå meget, så det gør ikke noget at jeg ved det. Jeg GLÆDER mig bare...

Jeg ville ikke tøve, hvis jeg var dig. - Nu har jeg ikke selv prøvet endnu, men dem jeg kender er lykkelige for deres.

Wauuv! Det er da en harcore køkkenmaskine! Kenwood's Rolls Royce! Mega flot! Jeg ville da bestemt også glæde mig til juleaften hvis jeg var dig! 
I år bliver det dig der sidder og tripper efter julegaverne mens flæskestegen glider ned  

Anmeld

31. oktober 2011

Corn

Marita skriver:

Jeg har i mange år ønsket mig en røremaskine! Primært til at ælte, men der kan jo altid være plads til andet med diverse tilbehør.

I Imercos tilbudsavis er der en Kenwood Chef maskine til 1999, hvor  der kan afbetales 399 kr om måneden i 5 måneder. Jeg er SÅ fristet til at købe den, men jeg ville gerne høre, om nogen har erfaringer med den. Er den god og holdbar?

Jeg ville egentlig helst have en med stålskål. Denne her har med plastik - er det fint nok? Skal ind til byen i dag og vil VILDT gerne få nogle gode råd, enten for eller imod at købe den. Taaaaak!

JEg købte en til min mand på elgigantens hjemmeside, der var både plastik og stål skål med, piskeris, krog, spade, dejskraber og blender med...

Tror jeg kom af med omkring 1700 kr, og det var også en Kenwood

Anmeld

31. oktober 2011

Zafir

Marita skriver:

Wauuv! Det er da en harcore køkkenmaskine! Kenwood's Rolls Royce! Mega flot! Jeg ville da bestemt også glæde mig til juleaften hvis jeg var dig! 
I år bliver det dig der sidder og tripper efter julegaverne mens flæskestegen glider ned  

Jeg har fødselsdag om 30 dage

Anmeld

31. oktober 2011

Sasja77

Zafir skriver:

Uh den har jeg også lige fået og jeg glæder mig bare så meget til at tage den i brug Min mor har den og bruger den også flittigt og jeg er spændt på om jeg får brugt den så meget som jeg forestiller mig! 

Det var faktisk dit svar i en "hvad ønsker du dig til jul" tråd der gjorde at jeg blev opmærksom på at den var på tilbud og det er jo et fantastisk tilbud!

Anmeld

31. oktober 2011

Zafir

Sasja77 skriver:

Uh den har jeg også lige fået og jeg glæder mig bare så meget til at tage den i brug Min mor har den og bruger den også flittigt og jeg er spændt på om jeg får brugt den så meget som jeg forestiller mig! 

Det var faktisk dit svar i en "hvad ønsker du dig til jul" tråd der gjorde at jeg blev opmærksom på at den var på tilbud og det er jo et fantastisk tilbud!

Ihhh hvor er du heldig. Nu hvor jeg ved jeg får den, så kan jeg se HELE tiden hvor jeg mangler den i hverdagen.

Jeg glæææææææææder mig!"

Anmeld

31. oktober 2011

Laurits'mor

Jeg har en chef, og jeg synes, at den er stor nok til mine behov. Jeg er rigtig glad for den.

Anmeld

31. oktober 2011

lille83

jeg har købt en kenwood chef km010 (tror jeg den hedder) på amazon.uk.

gav ca 2900 kr får den og det var incl fragt. og motorstr er kraftigere end de fleste "billige" herhjemmme. 1400 watt.

alt tilbehøret var i rustfrit stål.. med fulgte der: maskinen i stål, skål, dejkrog, 2 stk. k-spade( 1 i blød gummi), piskeris, glasblender, en llille foodprocesser med 4 forskellige skæreplader, opskriftbog, dog på engelsk.

synes der var vildt billigt, herhjemme kunne jeg kun finde den til 3500 uden fragt men så fulgte foodprocesorren heller ikke med.

Anmeld

31. oktober 2011

CamiRon

Marita skriver:

Jeg er bestemt interreseret. Bor i det nordjyske, men har venner ved Horsens, som jeg skal se i slutningen af måneden. Men for at være helt ærlig, så tiltalede Imercos tilbud mig fordi det var på afbetaling uden rente. Har ærlig talt ikke 2000 dask her og nu, men jeg vil stadig gerne høre fra dig

Altså helt ærligt så bruger jeg den ikke overhovedet. Den står i en pose i bunden af mit tøjskab og jeg tror max den har været igang 5 gange! Hvad kunne du forestille dig at give for den? Du kan evt. sende mig en pb., så kan vi se om vi kan blive enige om en pris.

(jeg har ikke kassen, lige så du ved det)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.