Er bare så glad!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. november 2011

Chr-Hei

lulini skriver:

Min forlovede har søgt fuldforældremyndighed og bopæl og i torsdags blev det fastslået at hans datter skal bo hos os fremover, og jeg er simpelthen bare så lykkelig - hun flytter hjem til os om 14 dage så i morgen når drengene skal afleveres vil vi gå op på kontorret på skolen og få hende skrevet ind 

Jeg er simpelthen bare så lykkelig for at hun kommer herhjem langt om længe - fuldforældremyndighed bliver først fastslået i januar engang, men det vigtigste lige nu er også bopælen  

Synes lige jeg ville komme med et lille glædes udbrud her kl. lort 

TILLYKKE mange gange..

Kender den følelse det er den fedeste og slet ikke til beskrive hvor er det godt...

Vi har jo også min bonussøn boende her fast og det har været en laaaang og sej kamp

Hva der angår fuldforældremyndighed må du gerne lige melde tilbage når i ved noget, da vi også har overvejet søge det men fik at vide af vores daværende advokat at det kunne vi ligeså godt lade være med for det får man kun hvis den anden part sidder i fængsel, er nakoman eller alkoholiker..

Og det er altså på trods af det ser RIGTIG skidt ud her med moderen ,

MEn i hvertfald tillykke med det nu kan der komme ro på bette tøsen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2011

lulini

Chr-Hei skriver:

TILLYKKE mange gange..

Kender den følelse det er den fedeste og slet ikke til beskrive hvor er det godt...

Vi har jo også min bonussøn boende her fast og det har været en laaaang og sej kamp

Hva der angår fuldforældremyndighed må du gerne lige melde tilbage når i ved noget, da vi også har overvejet søge det men fik at vide af vores daværende advokat at det kunne vi ligeså godt lade være med for det får man kun hvis den anden part sidder i fængsel, er nakoman eller alkoholiker..

Og det er altså på trods af det ser RIGTIG skidt ud her med moderen ,

MEn i hvertfald tillykke med det nu kan der komme ro på bette tøsen

Ja det er bare super dejligt 

Jeg skal nok lige skrive mht. forældremyndigheden 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.