Er bare så glad!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.079 visninger
11 svar
0 synes godt om
31. oktober 2011

lulini

Min forlovede har søgt fuldforældremyndighed og bopæl og i torsdags blev det fastslået at hans datter skal bo hos os fremover, og jeg er simpelthen bare så lykkelig - hun flytter hjem til os om 14 dage så i morgen når drengene skal afleveres vil vi gå op på kontorret på skolen og få hende skrevet ind 

Jeg er simpelthen bare så lykkelig for at hun kommer herhjem langt om længe - fuldforældremyndighed bliver først fastslået i januar engang, men det vigtigste lige nu er også bopælen  

Synes lige jeg ville komme med et lille glædes udbrud her kl. lort 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2011

Mikkel's mor <3

lulini skriver:

Min forlovede har søgt fuldforældremyndighed og bopæl og i torsdags blev det fastslået at hans datter skal bo hos os fremover, og jeg er simpelthen bare så lykkelig - hun flytter hjem til os om 14 dage så i morgen når drengene skal afleveres vil vi gå op på kontorret på skolen og få hende skrevet ind 

Jeg er simpelthen bare så lykkelig for at hun kommer herhjem langt om længe - fuldforældremyndighed bliver først fastslået i januar engang, men det vigtigste lige nu er også bopælen  

Tillykke..

Anmeld

31. oktober 2011

Sara.

lulini skriver:

Tillykke :-)

Troede egentlig at børnene automatisk boede mest hos den der har den fulde forældre myndighed...

Anmeld

31. oktober 2011

livhemdrup

Tillykke.

Anmeld

31. oktober 2011

henh01

Sikke en befrielse det måtte være for Jer. Stort tillykke.

Anmeld

31. oktober 2011

lulini

lærkes_mor skriver:

Tillykke :-)

Troede egentlig at børnene automatisk boede mest hos den der har den fulde forældre myndighed...

det mener jeg også at de gør - men de har fælles lige nu, det går bare ikke særlig godt i mellem dem og datteren vil helst gerne bo hos sin far og er rigtig bange for sin mor 

Anmeld

31. oktober 2011

Talbutikken

Tillykke!

Anmeld

31. oktober 2011

baby012

Tillykke

Anmeld

31. oktober 2011

lulini

gravid20 skriver:

Tillykke

tak 

Anmeld

2. november 2011

betski

lulini skriver:

Puha godt at det endelig er overstået og så kan forældremyndigheden koncentreres om til januar. Nyd at hans datter har vundet. For det er jo ikke jer som forældre der vinder, men barnet der vinder da hun har vist tydeligt hvor hun vil bo. Hvor dejligt for hende og dermed også for jer

TILLYKKE

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.