Ægløsning en uge efter mens???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.786 visninger
8 svar
0 synes godt om
30. oktober 2011

babymus77

Hmm kan man have ægløsning allerede nu?? Fik mens sidste søndag og det var væk tirsdag!!! Har nødagtig som ægløsning nu??? Kan det lade sig gøre,???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2011

babymus77

babymus77 skriver:

Hmm kan man have ægløsning allerede nu?? Fik mens sidste søndag og det var væk tirsdag!!! Har nødagtig som ægløsning nu??? Kan det lade sig gøre,???

?????

Anmeld

30. oktober 2011

Gaia

Ja det skulle jeg mene du godt kan.

Anmeld

30. oktober 2011

babymus77

Gaia skriver:

Ja det skulle jeg mene du godt kan.

Det plejer at være omkring 14 dag men har det i maven som om det er nu??? underligt

Anmeld

30. oktober 2011

Gaia

babymus77 skriver:

Det plejer at være omkring 14 dag men har det i maven som om det er nu??? underligt

Tjaa men kan godt lade sig gøre  

Anmeld

30. oktober 2011

babymus77

Gaia skriver:

Tjaa men kan godt lade sig gøre  

Okay og tak for svar:-))

Anmeld

31. oktober 2011

Muffinmus

De fleste får æl lige omkring 14 dage efter mens FØRSTE dage, dvs ca en uges tid efter mens er slut.

ÆL smerter kan SAGTENS komme flere dage inden æl rent faktisk er der, så det kan snyde en del. Har f.eks flere gange oplevet æl smerter, taget æl teste ogd e var bragende negative, men 2 dage senere blev de positive. dvs jeg havde æl smerter 2-3 dage FØR den faktiske ÆL var der. Så det kan sagtens lade sig gøre :-)

Anmeld

31. oktober 2011

DinNabo

babymus77 skriver:

Ja min ægløsning var meget skiftende, og her da jeg blev gravid, kom den faktisk 8 dage efter første mens dag.... Men andre gange kom den 12, eller 14 dage efter.

Anmeld

31. oktober 2011

babymus77

Okay kan være derfor jeg måske ikke er blevet gravid!! Må prøve at teste med nogle ægløsnings test!! Plejer at bruge dem men havde besluttet denne måned ville jeg ikke !!! For at få focus lidt væk;-))

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.