Nogen derfør har handlet..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.076 visninger
5 svar
0 synes godt om
4. januar 2008

lonemus

...hos Stina-p.dk?
Jeg hat bestilt varer for 1 uge siden, de har trukket pengene, men har ikke leveret varen - og den er slet ikke på vej!!
De har skrevet til mig varen var i restordre, men ville forsøge at få den på lager igen - og så har de trukket pengene. Dagen efter siger de så mine varer er sendt - dagen før de sendte mig den første mail med restordre!!
Jeg har forsøgt at ringe til dem - og mailet, men ingen svar fået...telefonen tager de ikke og mailen svarer de heller ikke på.
Det er virkelig noget FUSK - så handl ikke på denne side! >(

Lone

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2008

sbs78

Hej lone
Nej jeg har desværre aldrig handlet der. Men hvor er det da bare pisse træls. Prøver selv noget ligende for nogle uger siden, men jeg fik da heldigvis mine ting:D Håber snart du modtager dine ting :)

Anmeld

4. januar 2008

Kloster

Hej Lonemus.

Har ikke lige erfaring med dette handlested. Men mon ikke, du kan ringe til dem. Måske er det opstået en misforståelse...

Venlig hilsen
Kloster

Anmeld

4. januar 2008

lonemus

Hej Kloster!

Nej hvor skægt - jeg har lige besvaret dit indlæg, mens du har besvaret mit :D

Jeg har ringet til dem hele eftermiddagen, på deres mobil, men den er slukket - og der er ingen svarer på!!
Jeg syntes bare det er mærkeligt, at de ikke vender tilbage, efter jeg skrev til dem, at de ikke måtte trække pengene før de havde afsendt varerne :@

Men jeg håber da at høre fra dem - var mest interesseret i, om nogle af jer andre net-piger havde oplevet det samme :).

Lone

Anmeld

4. januar 2008

sbs78

hej igen Lone
min mand arbejder i en bank, og han siger at du skal henvende dig til din bank, så kan de måske hjælpe med at føre dine penge tilbage. Det er da et forsøg vejr :)

Anmeld

4. januar 2008

lonemus

Hejsa!

Nej, hvor er det sødt af dig at hjælpe mig (L) tusind tak

Jeg vil prøve at kontakte banken på mandag, hvis jeg ikke har hørt fra dem inden da.

Tak :)

Knus
Lone

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.