Flyverdragt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. oktober 2011

LinLin

Didriksons

Har i 2010 testet bedre end Reima med deres model "Tignes"

De er såååå lækre

I år vandt Reima altså i Tænk 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2011

mor til lille emma

Man havde i taget en 92 eller 98??

Den i 98 var lidt for stor og den i 92 sad ikke stramt men tror ikke hun vil kunne passe den om 3 mdr.. hvad ville I gøre?

Anmeld

30. oktober 2011

SpunkenJo

DAs mor skriver:

I år vandt Reima altså i Tænk 

Det gjorde den nemlig

Men min dreng er smal og Klein i det, hvorfor model "klovn" fra Reima ikke dur. Der er simpelthen for meget varmespild når den blir så stor om kroppen.

Tvillingerne jeg i sin tid passede havde altid Reima, og selv for 10 år siden var Reima blandt de bedste

Jeg tror ikke man kan gå galt i buen med hverken Reima eller Didriksons, men med udgangspunkt i min knægts krop, så er en Didriksons det bedste

- fik den endda på bud i Eventyrsport til 695 kr, fremfor 899/999

Anmeld

30. oktober 2011

LinLin

SpunkenJo skriver:

Det gjorde den nemlig

Men min dreng er smal og Klein i det, hvorfor model "klovn" fra Reima ikke dur. Der er simpelthen for meget varmespild når den blir så stor om kroppen.

Tvillingerne jeg i sin tid passede havde altid Reima, og selv for 10 år siden var Reima blandt de bedste

Jeg tror ikke man kan gå galt i buen med hverken Reima eller Didriksons, men med udgangspunkt i min knægts krop, så er en Didriksons det bedste

- fik den endda på bud i Eventyrsport til 695 kr, fremfor 899/999

Jeg fik også Davids til 800 i stedet for 1000 kr. Og Adams for 260 kr i stedet for 900 (70%  rabat)!!

Anmeld

30. oktober 2011

felicity

SpunkenJo skriver:

Didriksons

Har i 2010 testet bedre end Reima med deres model "Tignes"

De er såååå lækre

præcis

Anmeld

30. oktober 2011

Sasja77

mor til lille emma skriver:

har du i 92/98 Vi prøvede den i forretningen og hun sagde man skal kunne tage dem i skuldrene og have en hånd knyttet, og den i 98 var en lille smule for stor men jeg synes bare 92 sad lidt for stramt..

Hvad havde du købt? 92 eller 98? Gider heller ikke at skulle købe en ny til januar igen..

Nej desværre, hun brugte str 74. Hun er måske lidt lille i det for i år har jeg købt 86 til hende og har stadig en god håndfuld at tage af i skuldrene 

Men Jeg var glad for Reima så kan kun anbefale den!

Anmeld

31. oktober 2011

SpunkenJo

DAs mor skriver:

Jeg fik også Davids til 800 i stedet for 1000 kr. Og Adams for 260 kr i stedet for 900 (70%  rabat)!!

Najs

Anmeld

31. oktober 2011

StineW79

Profilbillede for StineW79
Første år købte vi i H & M, som vi var rigtig glade for. Sidste år købte vi en fra celavi, som også bare var rigtig god. I år har vi købt en franca, som ik er taget i brug i endu. Spændene om vi også bliver lige så glad for den som for de andre! Vh Stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.