Flyverdragt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

787 visninger
17 svar
0 synes godt om
30. oktober 2011

mor til lille emma

Hvilken kan I anbefale og hvorfor?

Jeg har kigget på reema (tror jeg det staves) de skulle have 10000 i det der vandtætte/ vindtætte-test tror jeg det var hun sagde ekspedienten

Jeg synes det er smart at den har det ekstra til numsen og reflekser på sig, men del ud af jeres erfaringer, da jeg skal have en imorgen til min pige på 15 mdr..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2011

LinLin

mor til lille emma skriver:

Jeg har kigget på reema (tror jeg det staves) de skulle have 10000 i det der vandtætte/ vindtætte-test tror jeg det var hun sagde ekspedienten

Jeg synes det er smart at den har det ekstra til numsen og reflekser på sig, men del ud af jeres erfaringer, da jeg skal have en imorgen til min pige på 15 mdr..

Reima er super - og har også vundet i Tænks test . Begge mine drenge har fået en Reima Tec i år

Anmeld

30. oktober 2011

mor til lille emma

DAs mor skriver:

Reima er super - og har også vundet i Tænks test . Begge mine drenge har fået en Reima Tec i år

Er det dumt af mig at være bekymret over om den bliver for varm???

Anmeld

30. oktober 2011

LinLin

Lidt hehe...

Hvorfor tænker du det?

Anmeld

30. oktober 2011

skønneunger

reima er en super god dragt, og min egen erfaring og mening er helt klart at reima er den bedste

jeg syntes reima dragterne er gode til at holde en normal kropstemperatur, altså ikke for varmt men bestemt heller ikke kold.

Anmeld

30. oktober 2011

SpunkenJo

Didriksons

Har i 2010 testet bedre end Reima med deres model "Tignes"

De er såååå lækre

Anmeld

30. oktober 2011

Sasja77

Hej med dig,

Jeg kan også kun anbefale Reima! og de bliver ikke for varme i dem synes jeg. Den er rigtig god til at varme og til at de små kan ånde i dem Hvad str skal din datter have? Hvis du er interesseret har jeg nemlig 2 stk i str 74 som vitterligt er som nye! Vores lille fik dårligt brugt dem sidste år da hun var syg i en længere periode. Den ene har været på en uge og den anden har kun været på et par gange...

Har igen i år købt reima...

Anmeld

30. oktober 2011

mor til lille emma

DAs mor skriver:

Lidt hehe...

Hvorfor tænker du det?

Tjah.. haha, ved jeg ikke. Det bliver nok den

Anmeld

30. oktober 2011

Mor til Frederic og Freya

Vi har de sidste 2 år kørt med didriksons i alt udetøj, altid en dejlig varm og tør dreng...

I står vi med en dreng der er startet i bh og der faldt valget på ticket. Fik at vide at den er på samme 'hylde' som reima's - men at ticket skulle være mere slidstærk - dette kan tydelig mærkes når man rører ved de 2 dragter.. Men ved fra tidligere at vores dreng ikke kunne holde varmen i en reima.

Men har dog bibeholdt resten af udetøj og reserve i didriksons...

Anmeld

30. oktober 2011

mor til lille emma

Sasja77 skriver:

Hej med dig,

Jeg kan også kun anbefale Reima! og de bliver ikke for varme i dem synes jeg. Den er rigtig god til at varme og til at de små kan ånde i dem Hvad str skal din datter have? Hvis du er interesseret har jeg nemlig 2 stk i str 74 som vitterligt er som nye! Vores lille fik dårligt brugt dem sidste år da hun var syg i en længere periode. Den ene har været på en uge og den anden har kun været på et par gange...

Har igen i år købt reima...

har du i 92/98 Vi prøvede den i forretningen og hun sagde man skal kunne tage dem i skuldrene og have en hånd knyttet, og den i 98 var en lille smule for stor men jeg synes bare 92 sad lidt for stramt..

Hvad havde du købt? 92 eller 98? Gider heller ikke at skulle købe en ny til januar igen..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.