ingen sex efter skænderier!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. oktober 2011

PernilleogDennis

UnderCover34 skriver:

Der er vi meget forskellige!

Min ex havde det som dig og din - ville gerne dyrke "forsoningssex" men jeg skalaltså lige ha' det lidt på afstand inden jeg kan give mig hen på den måde...

Dog skal det siges, at der er forskel på hvis det er et hurtigt overstået og opstået skænderi eller om det er lænegere tids dårlig stemning

Ja der giver jeg dig ret, hvis det er hvor det er endt med han er smuttet ud af døren og har smækket den efter sig sååh er der ikke meget at hente.. Så ja, kommer klart an på situationen..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2011

UnderCover37

Anonym skriver:

Nej sådan har jeg det da også, men det er første gang han melder ud på den måde..! Det ligner bare ikke ham..

Ja klart jeg synes også godt han kunne have uddybet det lidt bedre, før i tiden dyrkede vi sex efter vi havde skændes lidt, også har ALT været perfekt derefter!

Jeg respekter det 100%!!

Det er godt du har respekten for det! - Det må være grundlaget for, at I kan tale videre om det...

Jeg synes han skylder dig, at komme med en nærmere forklaring - tænker dog at du lige gir ham et par dage inden I tager det op igen.

Så er der nok en bedre chance for at han kan forklare sig.

til dig for det ér ikke sjovt!

Anmeld

30. oktober 2011

MorTilEn2013Dreng

herhjemme knalder vi stort set os altid efter et skænderi men nu er det meget sjældent vi skændes herhjemme.. tror de skænderier vi har haft kan tælles på en hånd og vi har været sammen over et år 

Anmeld

30. oktober 2011

Louise mortil4

Jeg kan godt forstå ham, jeg mister selv lysten til sex totalt hvis min partner og jeg har skæntes eller hvis jeg har været rigtig ked af det, der kan sagtens å nogle dage eller helt op mod en uge inden jeg begynder at få lyst igen. Hvis stemningen heletiden er spændt eller negativ så kommer lysten bare ikke tilbage igen.

Anmeld

30. oktober 2011

Mamalou

Anonym skriver:

Ja kan også godt selv følge ham..

Men det er mere den måde han siger det på, der undre mig lidt..

Han kunne godt komme med en forklaring, men det har han ikke siger han!

Han skaber lidt mystik omkring det synes jeg. Sex kan du ikke forlang, men det kan du med en forklaring

Anmeld

30. oktober 2011

Anonym trådstarter

UnderCover34 skriver:

Det er godt du har respekten for det! - Det må være grundlaget for, at I kan tale videre om det...

Jeg synes han skylder dig, at komme med en nærmere forklaring - tænker dog at du lige gir ham et par dage inden I tager det op igen.

Så er der nok en bedre chance for at han kan forklare sig.

til dig for det ér ikke sjovt!

Ja håber vi kan tale videre om det om nogle dage

Ja håber også han kommer med en bedre forklaring, da det ikke ligner ham, han har altid været rigtig glad for sex..

Tak for krammet, det varmer

Anmeld

30. oktober 2011

Hasselnødden

Louise mortil4 skriver:

Jeg kan godt forstå ham, jeg mister selv lysten til sex totalt hvis min partner og jeg har skæntes eller hvis jeg har været rigtig ked af det, der kan sagtens å nogle dage eller helt op mod en uge inden jeg begynder at få lyst igen. Hvis stemningen heletiden er spændt eller negativ så kommer lysten bare ikke tilbage igen.

Samme her, kan slet ikke give mig hen efter et skænderi eller hvis der hviler en dårlig stemning.

Jeg tænker umiddelbart på sætningen: "At lægge sig under, for at komme over!".. appellerer ikke til mig.

Anmeld

30. oktober 2011

Anonym trådstarter

Mamalou skriver:

Han skaber lidt mystik omkring det synes jeg. Sex kan du ikke forlang, men det kan du med en forklaring

Ja det synes jeg også han gør!!

Ville heller ikke forlange sex, men ja en forklaring...

Håber den kommer, men tror det nu ikke..

Anmeld

1. november 2011

UnderCover37

Hvordan går det? Har I fået snakket mere sammen?

Anmeld

1. november 2011

Anonym trådstarter

Hvordan går det? Har I fået snakket mere sammen?

Det går meget bedre tak!
Dog har jeg stadig ikke fået nogen forklaring på hvorfor vi sku vente med sex!
Det havde jeg heller ikke reget med

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.