ingen sex efter skænderier!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.207 visninger
19 svar
0 synes godt om
30. oktober 2011

Anonym trådstarter

Er lige ano, da jeg ikke ved hvem der kigger med..

Når men det drejer sig om mig og manden her hjemme..

Vi var lidt uvenner, i starten af ugen, over nogle små ting, men det endte med at jeg tog hjem til en bekendt sammen med sønnen for at komme lidt væk, dog snakker vi lidt sammen i tlf.

Da jeg kommer hjem for vi snakket det hele igennem, og alt er godt igen.
MEN dagen efter siger manden så... "Du skat jeg ville lige fortælle dig at jeg synes vi skal vente med sex i noget tid"!!

Hvorfor spørger jeg?

Hans svare var bare: Fordi det synes jeg.

Synes det er en underlig måde at sige det på, og han har aldrig før sagt at vi skulle vente med sex efter vi har skændes lidt!

Er jeg helt forkert på den,

Anmeld

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

30. oktober 2011

UnderCover37

Profilbillede for UnderCover37
3. gang ER lykkens gang!

Altså jeg orker heller ikke sex hvis der mere eller mindre hele tiden er en dårlig stemning mellem min partner og jeg...

Og hvis han har brug for en pause i den del af jeres forhold synes jeg da det er fint han melder klart ud!

Dog synes jeg måske godt at han kan forsøge at forklare sig bedre men det kan nogle gange godt være svært at forklare hvorfor man føler som man gør jo.

Synes dog du skal respektere hans følelser

Anmeld

30. oktober 2011

Mamalou

Profilbillede for Mamalou

Jeg kan godt følge din mand i, at der kan være manglende lyst. Men når det er sagt, så synes jeg måden han får det sagt på, virkelig lidt speciel. Han burde komme med en bedre forklaring. 

Mamalou -   stolt mor til Villads 16.05.11

Anmeld

30. oktober 2011

PernilleogDennis

UnderCover34 skriver:

Altså jeg orker heller ikke sex hvis der mere eller mindre hele tiden er en dårlig stemning mellem min partner og jeg...

Og hvis han har brug for en pause i den del af jeres forhold synes jeg da det er fint han melder klart ud!

Dog synes jeg måske godt at han kan forsøge at forklare sig bedre men det kan nogle gange godt være svært at forklare hvorfor man føler som man gør jo.

jah, jeg må jo så sige at her er det total omvendt.. Jeg skal bare ha ham når vi har skændtes.. Og endda nogengange midt i et skænderi. Så raser vi igennem på den måde, men alle er jo forskellige.

Anmeld

30. oktober 2011

Clisolka

PernilleogDennis skriver:

jah, jeg må jo så sige at her er det total omvendt.. Jeg skal bare ha ham når vi har skændtes.. Og endda nogengange midt i et skænderi. Så raser vi igennem på den måde, men alle er jo forskellige.

Det er det samme her - skænderi-sex er altid godt 

Anmeld

30. oktober 2011

Anonym trådstarter

UnderCover34 skriver:

Nej sådan har jeg det da også, men det er første gang han melder ud på den måde..! Det ligner bare ikke ham..

Ja klart jeg synes også godt han kunne have uddybet det lidt bedre, før i tiden dyrkede vi sex efter vi havde skændes lidt, også har ALT været perfekt derefter!

Jeg respekter det 100%!!

Anmeld

30. oktober 2011

UnderCover37

Profilbillede for UnderCover37
3. gang ER lykkens gang!
PernilleogDennis skriver:

Der er vi meget forskellige!

Min ex havde det som dig og din - ville gerne dyrke "forsoningssex" men jeg skalaltså lige ha' det lidt på afstand inden jeg kan give mig hen på den måde...

Dog skal det siges, at der er forskel på hvis det er et hurtigt overstået og opstået skænderi eller om det er lænegere tids dårlig stemning

Anmeld

30. oktober 2011

PernilleogDennis

Babymor2010 skriver:

Ja, det er fantastisk.  

Anmeld

30. oktober 2011

Anonym trådstarter

Mamalou skriver:

Jeg kan godt følge din mand i, at der kan være manglende lyst. Men når det er sagt, så synes jeg måden han får det sagt på, virkelig lidt speciel. Han burde komme med en bedre forklaring. 

Ja kan også godt selv følge ham..

Men det er mere den måde han siger det på, der undre mig lidt..

Han kunne godt komme med en forklaring, men det har han ikke siger han!

Anmeld

30. oktober 2011

Anonym trådstarter

Babymor2010 skriver:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.