Hvorfor bliver det ved? .. Normalt eller?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

302 visninger
3 svar
0 synes godt om
30. oktober 2011

Anonym trådstarter

Hejj piger .. Er første mrd uden p-piller og fik så mens sidste søndag og det var jo godt nok, men fredag da jeg ville mene at det skulle stoppe ( som det plejer).. Var det egentligt også stoppet osv. Tror jeg.. Meeen så om aften syntes mig og min kæreste lige at vi ville hygge nu efter en uge uden sex Bagefter begyndte det så at bløde igen ( Lige bagefter) .. Men ja nu har jeg så gået og blødt lige siden så nu tænker jeg kunne det være mens endnu? eller ? Er det normalt eller?  

Knuuuus Og god søndag aften til jer 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2011

Gaia

Det er vist helt normalt. Tænker at det ikke har været helt væk. Og tænker at din krop lige skal finde ud af det. Så lad det gå en tre dage endnu og se om det ikke stilner af.  

Anmeld

30. oktober 2011

Anonym trådstarter

Gaia skriver:

Det er vist helt normalt. Tænker at det ikke har været helt væk. Og tænker at din krop lige skal finde ud af det. Så lad det gå en tre dage endnu og se om det ikke stilner af.  

JAmen jeg har jo haft mens 7 dage nu så? er det ikke meget?

Anmeld

30. oktober 2011

Gaia

Anonym skriver:

JAmen jeg har jo haft mens 7 dage nu så? er det ikke meget?

Nej 7 dage er helt normalt. Du skal tænke på at den mens du fik under pillerne ikke er alm mens. Men en kunstig, for at du skal føle at du stadig har den. Der opbygges nemlig ikke på samme måde en slimhinde i livmoderen der udstødes i pille pausen, ligesom under en normal mens. I virkeligheden behøvede du slet ikke have mens under p-pillerne ( nogle har det ikke og begge dele er helt normalt). Når du så stopper på pillerne får du jo den rigtige mens og den kan altså sagtens vare 7 dage og særligt de første gange hcor kroppen lige skal finde sin rytme uden hjælp fra piller. Synes du skal give deten tre dage endnu og se om det ikke bliver mindre lige så stille. Men altså 7 dags mens er normalt, ligesom 3 dage er normalt.  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.