mellemmåltider...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

350 visninger
7 svar
0 synes godt om
8. februar 2009

heaven

hvad giver i andre som mellemmåltid?? Og hvor meget giver i??

Jeg synes nemlig vi kører i det samme her, og kunne måske blive lidt inspireret..

Jannie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2009

Tynen

Uh, det er dælme meget forskelligt

Nogen gange får hun en bolle med ost, kødpølse eller hvad vi nu lige har.
Andre gange får hun måske lidt yougurt, en skål med frugt skåret i små tern, en rugbrød igen.

Synes ikke det er det mest fantastiske, men synes ikke rigtig der er så mange valgmuligheder

... Glemte selvfølgelig: Ostehapser, frugtstænger, kiks, rosiner og (Og nu kommer den grumme!!) Cheese dippers

Anmeld

8. februar 2009

Astrid P

Frugt, riskiks, knækbrød, ostestænger (ikke ostehaps, dem gider hun ikke), majs, ærter, (både majs og ærter er et hit, de er hyggelige at sidde og fange med fingrene). Min semi-arbejdsløse mand har desuden bagt og fyldt fryseren op med grovboller, og de er også et hit. Han har bagt dem så de er små og aflange og passer præcis til en lille barnehånd!

Det er vist hvad der er på menuen herhjemme...

Anmeld

8. februar 2009

heaven

Tynen skriver:

Uh, det er dælme meget forskelligt

Nogen gange får hun en bolle med ost, kødpølse eller hvad vi nu lige har.
Andre gange får hun måske lidt yougurt, en skål med frugt skåret i små tern, en rugbrød igen.

Synes ikke det er det mest fantastiske, men synes ikke rigtig der er så mange valgmuligheder

... Glemte selvfølgelig: Ostehapser, frugtstænger, kiks, rosiner og (Og nu kommer den grumme!!) Cheese dippers

tja.... det er jo lidt det samme her!!! her kører vi også i boller og frugt og youghurt... dog har jeg også prøvet at give grød (jordbærgrød, færdigkøbt), og det er egentlig også noget han gerne vil have... hrum, ja - det er sgu lidt trægt med valgmulighederne...

Jannie - takker for svar...

hvordan går det egentlig med mavsen??

Anmeld

8. februar 2009

Tynen

heaven skriver:

tja.... det er jo lidt det samme her!!! her kører vi også i boller og frugt og youghurt... dog har jeg også prøvet at give grød (jordbærgrød, færdigkøbt), og det er egentlig også noget han gerne vil have... hrum, ja - det er sgu lidt trægt med valgmulighederne...

Jannie - takker for svar...

hvordan går det egentlig med mavsen??

Jamen det går vel egentlig okay.
Er bare ved at være f*****g træt af at kaste op all over og hele tiden.. Og manden er rimelig træt af at skulle tørre op
Men så kan han fandme lade være med at gøre sådan noget ved mig

Nu glæder jeg mig bare til jeg skal til NF d. 24.
Det bliver dælme spændende

Tak fordi du spurgte

Anmeld

8. februar 2009

heaven

Tynen skriver:

Jamen det går vel egentlig okay.
Er bare ved at være f*****g træt af at kaste op all over og hele tiden.. Og manden er rimelig træt af at skulle tørre op
Men så kan han fandme lade være med at gøre sådan noget ved mig

Nu glæder jeg mig bare til jeg skal til NF d. 24.
Det bliver dælme spændende

Tak fordi du spurgte

ja, så kan han sgu bare lade være at hoppe på, kan han... hehe.. ej, det er da træls du kaster op, bvard..... det har jeg heldigvis aldrig gjort....

ja, scanningerne er altid rare, dejligt bekræftende ikk?? vil i vide hvad det er til md-scanningen så??

Jannie - en smule misundelig....

Anmeld

8. februar 2009

Tynen

Ja, selvfølgelig vil vi vide det
Jeg er alt, alt for utålmodig til at skulle vente til fødslen.
Har absolut ingen tålmodighed.
Har svært nok ved at vente på sæsonstarten på DUM

Du må da lige se at komme i gang så
Det er da slet ikke sjovt at være skruk!

Anmeld

8. februar 2009

Mary

Mellemmåltider herhjemme består af frosne ærter eller majs, vindruer, riskager, rosiner, tørrede tranebær, tørrede abrikoser, æble, pære, melon, banan alt efter hvad vi lige har. Avocado, det elsker begge piger! Tvebakker, boller eller rugbrød. Ostehaps er vi også med på herhjemme Øøøhm, hvad får de ellers..... Nogen gange når vi har lavet pandekager har jeg lavet ekstra til fryseren og så tager vi dem op og smider i ovnen, det er også lækkert. Ellers kan jeg sagtens finde på at lave vafler i weekenden eller grovboller, slurp. Elsker at hygge!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.