Tyngdefornemmelse og bristning?????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. oktober 2011

TbCp

MilleMus1988 skriver:

den første uge sad jeg på en meget tyk med blød pude hvis jeg sku side op, og ellers lå jeg ned og så måtte manden rende for mig hehe

men der gik vel en 14 dage så var der ikk længere smerter når jeg sad og jeg kunne efterhånden gå rigtigt uden at gå som en and hi hi

Nåå det lyder godt at det ikke er noget der behøver vare flere måneder.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2011

TbCp

maria_wt skriver:

Tyngdefornemmelsen føles som om man er åben dernede hele tiden.. Når man f.eks sidder på hug så kan man på en underlig måde mærke at der er åbent og en trykken.. Ikke en direkte smerte eller nogen, men et ubehag.

På ingen måde nogen jeg ville ønke for nogen, men det var okay her.. Det var mere de skide veer der tog livet af mig.. Bristningen har aldrig givet mig nogen smerter

Øv det lyder væmmeligt... Det kan godt være det er et dumt spørgsmål, men er det sådan at man er lidt bange for, får følelsen af, at "underlivet" falder ud? 

Anmeld

30. oktober 2011

Mussen2

Jeg tror tyngdefornemmelsen handler om at bækkenbunden bliver trukket meget lang og man derfor er ret slap i hele understellet. Sådan havde jeg det i hvert fald. Kan huske en fys. på sygehuset som jeg var til dagen efter fødsel fortalte mig at bækkenbundsmusklen er blevet trukket vildt lang, så man derfor skal træne den op ign. Mon ikke det er det som skyldes tyngdefonemmelsem I øvrigt ikke noget jeg husker som noget vildt slemt, men man udsættes jo for så meget i forbindelse med en fødsel.

Anmeld

31. oktober 2011

mariesmavse92

Jeg tænker også på det nogengange.. og får det så dårligt af at tænke på det! Er det overhovedet muligt med toiletbesøg bagefter osv 

Men godt at læse fra de erfarne herinde, at det er til at komme sig over!

Anmeld

31. oktober 2011

TbCp

Mussen2 skriver:

Jeg tror tyngdefornemmelsen handler om at bækkenbunden bliver trukket meget lang og man derfor er ret slap i hele understellet. Sådan havde jeg det i hvert fald. Kan huske en fys. på sygehuset som jeg var til dagen efter fødsel fortalte mig at bækkenbundsmusklen er blevet trukket vildt lang, så man derfor skal træne den op ign. Mon ikke det er det som skyldes tyngdefonemmelsem I øvrigt ikke noget jeg husker som noget vildt slemt, men man udsættes jo for så meget i forbindelse med en fødsel.

Ja det lyder sandsynligt... så er det jo bare om at kniiiiibe

Anmeld

31. oktober 2011

2babygirls

TbCp skriver:

Nu læste jeg lige tråden om 3. Gradsbristning hvilket lyder rigtig væmmeligt hvordan deler de det op? 1., 2., 3. Grads bristning??? Og flere snakker om tyngdefornemmelse kan i beskrive det? Hvad vil det sige? Da jeg gik i fødsel med Liva nåede jeg helt til presseveerne, men så endte det i akut kejsersnit så mangler jo lidt af fødslen og derfor kunne jeg godt tænke mig om nogen kunne fortælle mig lidt om disse ting? 

Jeg fik en 1. grads bristning...(kan jeg læse mig frem til) fik 3 sting fra skeden ned mod mellemkødet. Fødte en pige på 3900g og 54 cm.
Og jeg gispede ikke voldsomt meget eller længe, så jeg har nok været heldig, og blødt godt op efter 39 timer.

Jeg tror at tyngden kan beskrives som om du føler at hele underlivet falder ud forneden, bare du nyser... Men har aldrig selv mærket det.

Anmeld

31. oktober 2011

TbCp

Tina&Martin skriver:

Jeg fik en 1. grads bristning...(kan jeg læse mig frem til) fik 3 sting fra skeden ned mod mellemkødet. Fødte en pige på 3900g og 54 cm.
Og jeg gispede ikke voldsomt meget eller længe, så jeg har nok været heldig, og blødt godt op efter 39 timer.

Jeg tror at tyngden kan beskrives som om du føler at hele underlivet falder ud forneden, bare du nyser... Men har aldrig selv mærket det.

Dejligt at det ikke var værre for dig...

Ja det er også sådan noget jeg forestiller mig når folk skriver om det, som om det hele er ved at falde ud og må ærligt indrømme at det lyder ret væmmeligt!

Anmeld

31. oktober 2011

2babygirls

TbCp skriver:

Dejligt at det ikke var værre for dig...

Ja det er også sådan noget jeg forestiller mig når folk skriver om det, som om det hele er ved at falde ud og må ærligt indrømme at det lyder ret væmmeligt!

Ja det lyder rigtig skræmmende, så det må bestemt ikke være en rar situation at stå i...

Anmeld

31. oktober 2011

Mi&Mi

jeg fik en 3. grads bristning, fik indvendig, udvendig og brist i ringmuskel, mærkede ingenting under fødslen, det var kun da jeg skulle syes, fordi de ikke havde bedøvet mig ordentlig

men det er ikke værre end at jeg godt kunne tænke mig at føde naturligt igen, men sådan bliver det nok bare ikke, da det vidst ikke er så nemt at lappe sammen 2 gang, hvis man skulle briste på samme måde

Anmeld

31. oktober 2011

TbCp

simone91 skriver:

jeg fik en 3. grads bristning, fik indvendig, udvendig og brist i ringmuskel, mærkede ingenting under fødslen, det var kun da jeg skulle syes, fordi de ikke havde bedøvet mig ordentlig

men det er ikke værre end at jeg godt kunne tænke mig at føde naturligt igen, men sådan bliver det nok bare ikke, da det vidst ikke er så nemt at lappe sammen 2 gang, hvis man skulle briste på samme måde

Det er meget beroligende at i alle siger i ikke mærker når det sker! Og ja, så må man jo tage det med efterfølgende der kommer...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.