Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Må IKKE være slidt Send gerne billeder herpå.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
LouiseVous skriver: Bilka har pt tit rimelig godt tilbud på mærket Alpine.. Der har jeg lige købt str 104. Jeg kan kun anbefale de dragter.. Sidste år købte jeg dragten til 149,-I år måtte jeg slippe 199,- , da jeg ikk ture vente længere...
Bilka har pt tit rimelig godt tilbud på mærket Alpine.. Der har jeg lige købt str 104. Jeg kan kun anbefale de dragter.. Sidste år købte jeg dragten til 149,-I år måtte jeg slippe 199,- , da jeg ikk ture vente længere...
Jeg har en bilka model som ekastra, syntes dog den er noget vattet. Derfor kun som ekstra. så vil jeg gerne have en anden en også
Georgia skriver: Jeg har en bilka model som ekastra, syntes dog den er noget vattet. Derfor kun som ekstra. så vil jeg gerne have en anden en også
LouiseVous skriver: Altså mærket Alpine?? For jeg vil give dig ret med bilkas egen model.
Altså mærket Alpine?? For jeg vil give dig ret med bilkas egen model.
Tror den hedder aquatec? Den var så flot i farven Så tænkte den kunne bruges som ekstra til bh.
Det var en Alpine så jeg lige Den bruger vi kun som ekstra.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128