SØGER - Overalls/smækbukser til pige str. 68 :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
370 visninger
6 svar
0 synes godt om
30. oktober 2011

lycly

ELSKER smækbukser til børn, men kan bare ikke rigtig finde nogen i butikkerne? Så er der nogen der har nogen liggende I vil sælge billigt? Helst i lyserød, mørkelilla eller denim  I str. 68 (4-6 mdr) eller en stor 62, da hun er 3½ måned nu og nok ikke kan passe en 62 så forfærdeligt længe endnu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2011

sismofutten

30. oktober 2011

lycly

sismofutten skriver:

Se mine salgsannocer, bl.a. denne: https://www.baby.dk/debat/141056pi1/toej--piger/toe j-til-prinsessen-str--68.aspx#GoToMessage

:-)

Hvad skal du have for smækbukserne med tigerdyr på, og alle de ensfarvede langærmede bodyer fra h&m?

Anmeld

30. oktober 2011

sismofutten

LunaLykke skriver:

Hvad skal du have for smækbukserne med tigerdyr på, og alle de ensfarvede langærmede bodyer fra h&m?

Alt sammen fra overstås de tråd?
Kom med et bud Hvor bor du henne?

Anmeld

30. oktober 2011

lycly

sismofutten skriver:

Alt sammen fra overstås de tråd?
Kom med et bud Hvor bor du henne?

Ja det er kun fra den tråd med str. 68 . Og så kun de ensfarvede bodyer og det ene par overalls

Uh, er så dårlig til det med at byde Bor i Vanløse.

Anmeld

30. oktober 2011

Lunae

LunaLykke skriver:

ELSKER smækbukser til børn, men kan bare ikke rigtig finde nogen i butikkerne? Så er der nogen der har nogen liggende I vil sælge billigt? Helst i lyserød, mørkelilla eller denim  I str. 68 (4-6 mdr) eller en stor 62, da hun er 3½ måned nu og nok ikke kan passe en 62 så forfærdeligt længe endnu

hvor billigt tænker du? jeg har nemlig to par oshkosh, som aldrig har været brugt. Hvis det kunne have interesse

Anmeld

30. oktober 2011

sismofutten

LunaLykke skriver:

Ja det er kun fra den tråd med str. 68 . Og så kun de ensfarvede bodyer og det ene par overalls

Uh, er så dårlig til det med at byde Bor i Vanløse.

Og jeg er så dårlig til at komme med en pris
200?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.