Er her ikke lidt stille??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. februar 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Dejligt, at hører, at scanningen gik godt og at han havde lagt sig med hoved nedad.

Jeg ved ikke, hvad min baby vejer. Min læge vurderet det ikke, da jeg var der i onsdags og jeg skal ikke scannes. Så jeg må vente til jeg skal til JM den 6/3-2009.

/ Katja 35+1

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2009

MoarViborg

3 gangs mor skriver:

Hej ,, faktisk er de i tvivl om hvordan han ligger men han kan nå at vende mange gange endnu .. Jeg er blevet scannet en gang pr måned for at se om han tager nok på .. Jeg har for lavt stofskifte så derfor skal han tjekkes , indtil vidre har han taget fint fint på Og nu er det jo snart overstået ,,, øj hvor jeg glæder mig ,,

Jamen det er da træls at du har for lavt stofskifte, men er dog lidt misundelig på alle dine scanninger Synes det er så lææænge siden vi kiggede ind til hende, men ja, nu er der jo heldigvis ikke længe til at vi får set hende i virkeligheden, og det er dog trods alt bedre end alverdens scanninger
Men godt at høre at han har taget på som han skal indtil videre!

Anmeld

15. februar 2009

Mca<3

Trineviborg skriver:

Jamen det er da træls at du har for lavt stofskifte, men er dog lidt misundelig på alle dine scanninger Synes det er så lææænge siden vi kiggede ind til hende, men ja, nu er der jo heldigvis ikke længe til at vi får set hende i virkeligheden, og det er dog trods alt bedre end alverdens scanninger
Men godt at høre at han har taget på som han skal indtil videre!

Ja super dejligt Hvornår har du termin ??? Shit jeg var på vægten i dag ,, Har taget 20 kg på hmmm,,,,

Anmeld

16. februar 2009

Muffinmus

Uha, jamen bare de 20 kg sidder ok, så ryger de jo af igen
Min vægt er jeg heller ikke ret gode venner med nu, men er nok også lidt ligeglad nu fordi der kunb er 25 dage tilbage..tænker lidt- hvor slemt kan det blive, selv om jeg ved kiloene kan komme på HVER dag faktisk

Anmeld

16. februar 2009

MoarViborg

3 gangs mor skriver:

Ja super dejligt Hvornår har du termin ??? Shit jeg var på vægten i dag ,, Har taget 20 kg på hmmm,,,,

Jeg har termin d. 13. marts! så der er jo også kun en lille måned til! Jeg har faktisk ikke nogen vægt, men sidst jeg var ved jordemoder for 2 uger siden, havde jeg taget 13 kg. på, og det var vist okay! Har dog nok taget lidt mere på nu Men men tager den sure slankekur når først fødslen er overstået!

Anmeld

17. februar 2009

Mca<3

Ja i har ret , dem taber man da helt sikkert igen .. Man kan bestemt ikke se jeg har taget 20 kg på men alle 20 kg kan vel ikke sidde på maven ,, fnis

Anmeld

17. februar 2009

Muffinmus

He he, nej, det gør de heller ikke, men når man tager dem på løbende virker det bare ikke så slemt. Men var du normal en dag og dagen efter vågnede op og vejede 20 kg mere vil jeg garantere dig for at du ville blive chokeret
Men vægt er bare et tal, vi får jo smukke dejlgie babyer ud af det.

Anmeld

18. februar 2009

Mca<3

Ha ja årh gud ,, sikke et mareridt det kunne være Men føler virkelig med de overvægtige nu ,, For søren det er hamrende hårdt med 20 kg for meget .. Man er godt nok hæmmet ... Puster og stønner bare man skal lave det mindste ,,, Ja om så jeg skulle tage 40 kg på så er det klart det værd ...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.