Er her ikke lidt stille??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

889 visninger
17 svar
0 synes godt om
8. februar 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Hey

Er her ikke lidt stille i den her gruppe?

Hvordan har I det?

/ Katja 34+3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2009

Muffinmus

Jooooo
Jamen har det vel fint nok
totalt halsbrand på trods af at hub står med hovedet fuldstændigt nede i bækkenet og ikke kan rokkes overhovedet..så manev er sunket lidt nu.
Troede det ville tage min halsbrand men nej
Ellers siger vægten lige nu omkring 13 kg..troede den ville gå i stå nu, men tager sgu stadig på hver dag faktisk

hun er meget tung fortil og jeg føler tit jeg vil tilte for over når jeg går. Hun presser også så meget på min blære at det fæles som om jeg skal tisse konstant selv om jeg godt ved det er hende.....

Anmeld

10. februar 2009

Mca<3

Jo møg stille Her er der intet nyt ,,
Skal til jordemoder i morgen og scanning fredag , Halsbrand jaa ,, puha
Vægten hmm , ved slet ikke hvor meget jeg har taget på ,, langt over 13 kg
Har været ude og gå tur med ungerne i dag ,, 7km det syntes jeg er ret godt gået For min krop er godt nok tung og træt ,,, Glæder mig helt vildt og er ved at være noget utålmodig

Anmeld

10. februar 2009

Mca<3

Hva med dig Katja ,,
Går det godt ???

Anmeld

10. februar 2009

MoarHvidovre

Jeg har det også godt. Jeg har taget lidt over 14 kg på (det var det samme som sidst lige inden, at jeg fødte). Jeg kan godt mærke, at maven begynder, at tynge noget og at man hurtig bliver træt.. Men når man tænker på, hvor langt henne vi er efterhånden, synes jeg, at jeg har det glimerende.

Det er dog efterhånden ved, at være hårdt med Luka som snart er 16 måneder. Der er fuld fart på og det kan moren ikke lige altid holde til Han har lige været syg i 6 dage - det var hådt og puha, jeg var træt når min mand kom hjem.

Imorgen skal jeg til lægen og have lavet 35 ugers undersøgelse. Jeg er res. negativ, så jeg skal have taget en ekstra blodprøve.

Nu går jeg og glæder mig til torsdag i næste uge, der går jeg nemlig på barsel

Det bilver bare spændende med scanning og dejligt, at se ham igen.

Det var da ellers noget af en tur du var ude på - 7 km - flot.

Kh.
Katja 34+5

Anmeld

11. februar 2009

Mca<3

Puha ja , ordentlig tur , måtte også bøde med rimeligt ømme fødder he he
Ej kan godt forstå det må være hårdt med sådan en lille fyr derhjemme også og så er du samtidig stadig på job
Jeg var til jordemoder i dag , hun havde svært ved at sige hva vej han vendte inde i maven men skal jo scannes på fredag ... HUn tippede ham til 2400 ..
Står din fast endnu ??? Og hva vejer den ca ??

Anmeld

11. februar 2009

MoarHvidovre

Ja, det er hårdt samtidig med, at jeg stadigvæk arbejder - men jeg glæder mig til torsdag i næste uge - SIDSTE ARBEJDSDAG

Da jeg var til JM i uge 32 lå babyen med hoved nedad, men jeg ved ikke om hoved har sat sig. Jeg mener, at babyen blev skønnet til 2200 g eller var det 2400 g.

Jeg skal til lægen i her i eftermiddag. Jeg glæder mig til, at hører hjertelyd Jeg kan ikke huske hvor meget, at man bliver undersøgt fra sidste gang.

Det bliver bare så spændende på fredag når du skal scannes

/ Katja 34+6

ps. hvor langt er I andre henne nu??

Anmeld

12. februar 2009

MoarViborg

Hey

Jeg er ved at være 35 + 6, dvs. at der altså kun er en måneds tid til termin- vildt!

Men også her går det rigtig godt! Jeg har efterhånden været på barsel i 4 uger (Som sygeplejerske går man fra 8 uger før). Personligt kunne jeg vist godt have taget et par uger mere på arbejdet, men klager selvfølgelig ikke! Får da tiden til at gå med en masse venindebesøg og ikke mindst forberedelse til at få den lille prinsesse hjem!

Jeg var til sidste lægebesøg i sidste uge, hvor alt så fint ud, og hjertelyden var helt klar og tydelig! Skønt!

Synes efterhånden jeg er ved at være ret klar til at få min lille skat ud af maven så jeg kan se hende! Er egentlig ikke begyndt at bekymre mig om fødslen endnu, men glæder mig fortsat blot til det fantastiske der skal ske bagefter

Hvordan kan det være du skal til endnu en scanning 3. gangs mor? er det fordi de er i tvivl om hvordan din baby ligger?

Anmeld

12. februar 2009

Mca<3

Trineviborg skriver:

Hey

Jeg er ved at være 35 + 6, dvs. at der altså kun er en måneds tid til termin- vildt!

Men også her går det rigtig godt! Jeg har efterhånden været på barsel i 4 uger (Som sygeplejerske går man fra 8 uger før). Personligt kunne jeg vist godt have taget et par uger mere på arbejdet, men klager selvfølgelig ikke! Får da tiden til at gå med en masse venindebesøg og ikke mindst forberedelse til at få den lille prinsesse hjem!

Jeg var til sidste lægebesøg i sidste uge, hvor alt så fint ud, og hjertelyden var helt klar og tydelig! Skønt!

Synes efterhånden jeg er ved at være ret klar til at få min lille skat ud af maven så jeg kan se hende! Er egentlig ikke begyndt at bekymre mig om fødslen endnu, men glæder mig fortsat blot til det fantastiske der skal ske bagefter

Hvordan kan det være du skal til endnu en scanning 3. gangs mor? er det fordi de er i tvivl om hvordan din baby ligger?

Hej ,, faktisk er de i tvivl om hvordan han ligger men han kan nå at vende mange gange endnu .. Jeg er blevet scannet en gang pr måned for at se om han tager nok på .. Jeg har for lavt stofskifte så derfor skal han tjekkes , indtil vidre har han taget fint fint på Og nu er det jo snart overstået ,,, øj hvor jeg glæder mig ,,

Anmeld

13. februar 2009

Mca<3

Scanning gik godt ,, 2600 gram og er 34+1 ,,, Han har lagt sig med hoved nedaf nu dejligt ...Hva med jer andre ???

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.