Er mit ønske så forfærdeligt????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. november 2011

2babygirls

Chalala85 skriver:

Tak Jeg er virkelig glad for at høre jeg ikke er helt tabt på jorden.. har sådan spekuleret over om jeg var helt i hegnet fordi jeg havde det ønske.. men det kan jeg jo nu konstatere at det er jeg ikke

Jeg stemmer mere for fjelborg andersen.

Og Det er da lige meget om man på hed gummiged vil efternavn, så har det jo stadig en betydning.

Hilsen fru Hansen som ikke ville tage et andet navn heller ej give mit barn et andet end mit

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2011

dpb

Sjovt som alle folk har en mening de absolut SKAL ud med når det kommer til den slags Kan slet ikke forstå at de skal nedgøre jeres valg!!

Syntes faktisk bare det bliver mere specielt af at han får begge to!!

Og så syntes jeg bare at Andersen Fjeldberg lyders super godt

Herhjemme var der ikke nogen problemer, der var det en selvfølge for min kæreste at vores børn skulle have mit efternavn De har derimod et mellemnavn som betød noget for hans familie da de fleste netop har det som mellemnavn... Min kæreste har altid hadet sit eget efternavn (Christensen) så hvis vi nogensinde skal giftes vil han også have mit

Håber svigermekanikken, ender med at kunne se det fra din side

Qnuz

Anmeld

1. november 2011

Chalala85

Laver lige en fælles besvarelse til jer alle

Tak for støtten, det er rart at jeg ikke er helt i hegnet. Det er fedt mange af jer har det på samme måde, det gør mig virkelig glad

Så beslutningen er taget, ANDERSEN FJELDBERG bliver det

Nu mangler han så bare et navn hihi

Anmeld

1. november 2011

snøvsen

Det er da ufatteligt, som alle skal blande sig i, hvad man vælger af navn til ens børn.

Havde samme problem som dig, da jeg også ville have mit navn med, da vi fik børn. Min svigermor var meget imod, da hun jo havde været med til at give hendes søn (altså min mand) hans mellemnavn og så ville vi bare slette det til fordel for mit. JA det vil vi. Da jeg er meget stolt af mit mellemnavn og det hører til min familie og min børn skal også have noget fra mig og min mand brugte aldrig hans mellemnavn. Så vi hedder alle det samme til efternavn i dag.

Anmeld

3. november 2011

Pigent

Chalala85 skriver:

Jeg har jo et brændene ønske om at vores søn også får mit efternavn. Noget så eksotisk som Andersen hehe men det vil jeg virkelig gerne.

Han får derfor et navn måske et mellemnavn så Andersen Fjeldberg til efternavn.

Meeeen gud hvor jeg høre for det...

" ej Andersen er da så almindeligt og kedeligt" self fra min svigerfamilie haha...

Men altså, Mikkel har ikke mit efternavn Men sin fars fordi jeg lod mig overtale... ( Vi er ikke sammen længere )

Derfor ønsker jeg så inderligt at vores kommende søn for begge navne...

Er det så skrækkeligt.. bare fordi det er så normalt og dødkedeligt????

Nej synes da i skal bruge det 

Anmeld

3. november 2011

Hougaard92

Chalala85 skriver:

Jeg har jo et brændene ønske om at vores søn også får mit efternavn. Noget så eksotisk som Andersen hehe men det vil jeg virkelig gerne.

Han får derfor et navn måske et mellemnavn så Andersen Fjeldberg til efternavn.

Meeeen gud hvor jeg høre for det...

" ej Andersen er da så almindeligt og kedeligt" self fra min svigerfamilie haha...

Men altså, Mikkel har ikke mit efternavn Men sin fars fordi jeg lod mig overtale... ( Vi er ikke sammen længere )

Derfor ønsker jeg så inderligt at vores kommende søn for begge navne...

Er det så skrækkeligt.. bare fordi det er så normalt og dødkedeligt????

Hold da op, sikke da de vil blande sig.

Jeg mener helt bestemt at det er ikke noget svigerforældre eller egen forældre skal blande sig i sådan nogle sager - det er noget man finder ud af som par. Hvis det var mig der havde stået i din situation havde jeg sagt til dem at de ikke skulle blande sig .

Anmeld

3. november 2011

S.Maria

Vores datter kom til at få mit efternavn, netop fordi at min kæreste hedder Andersen og han har snakket om at få det fjernet, så der var faktisk ikke så meget at diskutere da vi skulle snakke om et efternavn til hende :-)

Synes ikke at det er skrækkeligt at du gerne vil have dit barn skal hedde Andersen hvis du gerne vil føre dit navn videre og hvis det er det du gerne vil have skal du ikke høre på hvad alle andre siger, men hvad du selv føler er det rigtige. 

Anmeld

3. november 2011

3rollinger

Jeg synes det er fint med et specielt efternavn, men samtidig synes jeg at pga alle de specielle efternavne skal Danmark ikke miste alle -sen navnene.

Saa behold du bare Andersen. SOm de andre siger lyder det rigtig fint med det andet eftervnanv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.