Lime eller turkis som pangfarve?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. november 2011

Mor til verdens smukkeste lille prins 2011

NadiaSK skriver:

Kan sagtens følge dig i det med at bryllup er de voksnes dag. Vi har bare ikke rigtig nogle små børn i familien (vores er én af de første), så de har ikke kunne optage plads til barnedåben. Men tror godt vi kan regne med 70-80 gæster til brylluppet Aner ikke hvor vi skal være... hehe... Men det finder vi jo nok en løsning på når den tid kommer

Rigtig god barnedåb! Glæder mig til at se billeder og høre om den

Hold da op. Så bliver I godt nok mange, når I engang skal giftes. ;-)

Vi bliver ca 53 til brylluppet. Har for sjov været inde på Bryllupsklar.dk, hvor man kan planlægge sit bryllup ned tiol mindste detalje.

Jeg/vi ønsker et meget intimt bryllup.

1000 tak skal du have, søde Nadia. Så må vi se, om jeg kan finde ud af at oprette en tråd ang. barnedåben med billeder osv. Ellers må du ind at kigge i mine private fotoalbums, hvis du får koden dertil. Eller hvordan forgår det med låste fotoalbums, hvis andre godt må se det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2011

Muttitil1+1

Mor til verdens smukkeste lille prins 2011 skriver:

Hold da op. Så bliver I godt nok mange, når I engang skal giftes. ;-)

Vi bliver ca 53 til brylluppet. Har for sjov været inde på Bryllupsklar.dk, hvor man kan planlægge sit bryllup ned tiol mindste detalje.

Jeg/vi ønsker et meget intimt bryllup.

1000 tak skal du have, søde Nadia. Så må vi se, om jeg kan finde ud af at oprette en tråd ang. barnedåben med billeder osv. Ellers må du ind at kigge i mine private fotoalbums, hvis du får koden dertil. Eller hvordan forgår det med låste fotoalbums, hvis andre godt må se det?

Lyder hyggeligt med et intimt bryllup Ved bare at der er mange der bliver skuffede hvis ikke de bliver inviteret med, så vi må frem med pungen Kunne være jeg skulle kigge lidt på det bryllupsklar.dk... lyder ikke helt dårligt

Må være dig svar skyldig... aner ikke hvordan det fungerer med private/låste fotoalbums... har ikke selv rodet med det endnu. Men hvis det driller med at oprette en tråd så skriver du bare, så skal vi nok finde ud af det

Anmeld

9. november 2011

NadiaSK skriver:

Lyder hyggeligt med et intimt bryllup Ved bare at der er mange der bliver skuffede hvis ikke de bliver inviteret med, så vi må frem med pungen Kunne være jeg skulle kigge lidt på det bryllupsklar.dk... lyder ikke helt dårligt

Må være dig svar skyldig... aner ikke hvordan det fungerer med private/låste fotoalbums... har ikke selv rodet med det endnu. Men hvis det driller med at oprette en tråd så skriver du bare, så skal vi nok finde ud af det

Det bliver helt sikkert også rigtig hyggeligt.

Min kommende mand friede til mig i juni månede på et wekkendophold ved Borbjerg Mølle Kro, hvor han havde lejet Karen Blixen Suiten med spa.

Om søndagen, da vi skulle hjem, havde han lejet en robåd, som vi roede ud i på den méget smukke sø.

Vi roede ud på søen og over til en lille bro, hvor vi bandt båden fast, derefter tog han min hånd, førte mig op til et afrikansk telt, der er bygget oppe på sådan en stor skrænt med terrasse, der havde udsigt ud over den meget smukke sø.

Her havde han arrangeret to borde fyldt med levende lys, frisk frugt og sodavand. (Jeg var jo gravid, og måtte derfor ikke drikke champagne.)

Efter at vi havde siddet og snakket lidt og nydt den smukke udsigt, tager han min hånd, og fører mig inden for i det store/kæmpe afrikanske telt. (Det er et kæmpe telt, der står fast og er indrettet i afrikansk stil indvendig)

Herinde er derhelt mørkt eller dvs. at det hele er lyst op med levende lys og på sofaen inde i teltet lå der 3 hvide roser.

Derefter falder han på knæ og frier til mig med den smukkeste brilliant ring.

Åhh... Det var så smukt, gennemført og romantiak, så jeg sagde selvfølgelig ja med det samme.  

Hvordan friede din udkårne til dig?

Anmeld

9. november 2011

Muttitil1+1

Min kommende mand friede til mig i juni månede på et wekkendophold ved Borbjerg Mølle Kro, hvor han havde lejet Karen Blixen Suiten med spa.

Om søndagen, da vi skulle hjem, havde han lejet en robåd, som vi roede ud i på den méget smukke sø.

Vi roede ud på søen og over til en lille bro, hvor vi bandt båden fast, derefter tog han min hånd, førte mig op til et afrikansk telt, der er bygget oppe på sådan en stor skrænt med terrasse, der havde udsigt ud over den meget smukke sø.

Her havde han arrangeret to borde fyldt med levende lys, frisk frugt og sodavand. (Jeg var jo gravid, og måtte derfor ikke drikke champagne.)

Efter at vi havde siddet og snakket lidt og nydt den smukke udsigt, tager han min hånd, og fører mig inden for i det store/kæmpe afrikanske telt. (Det er et kæmpe telt, der står fast og er indrettet i afrikansk stil indvendig)

Herinde er derhelt mørkt eller dvs. at det hele er lyst op med levende lys og på sofaen inde i teltet lå der 3 hvide roser.

Åhh... Det var så smukt, gennemført og romantiak, så jeg sagde selvfølgelig ja med det samme.  

Hold da op! Det er jo så gennemført som det kan være... sidder her og tuder

Han må da være den mest romantiske mand i verden! Hvor dejligt for dig Selv hvis man var i tvivl, tror jeg aldrig man ville kunne sige nej efter det eventyr

Ja min mands frieri var der ikke noget eventyrsagtigt over, men til gengæld havde jeg overhovedet ikke set den komme. Jeg ville have luret den for længst hvis han havde lavet samme nummer som din forlovede Og hans plan var jo at overraske mig, og det må man sige lykkedes.

Han var lige kommet hjem fra søen (han arbejdede offshore) og vi sad og snakkede inde i stuen. Jeg skulle til Sjælland efter et par timer så tiden skulle nydes! Jeg havde længe snakket om marguerit-ringen og den fik jeg så. Jeg blev vildt glad, men han stopper mig så og siger at det ikke bare er en almindelig ring og så tager han min hånd. skubber sofabordet væk, går på knæ og spørger om jeg vil gifte mig med ham Jeg sidder bare og tuder og prøver at fremstamme et "ja", mens jeg prøver at komme til mig selv Sad og smilede hele vejen i toget fra Esbjerg til Roskilde

Anmeld

9. november 2011

Nårh....   Det var også som taget ud af et eventyr. Og i weekenderne forinden havde han planlagt et weekendophold på Hotel Vejlefjord. (Kan klart anbefales) Det var sååååååå smukt og super flot, og  weekenden inden da, havde han også planlagt en weekendtur tur til Skagen.

- Alt dette for at nyde den sidste tid sammen, inden vi blev forældre den 22. august, da der nu går laaang tid, inden at man bare lige sådan kan tage på et romantisk weekndophold.

Nårh... Jeg får da også helt gåsehud af at læse, hvordan din mand friede, fordi at du blev så overrasket og ikke havde set den komme. - Så dejligt.

Har I så planer om, hvornår at jeres brylluip skal stå?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.