Hej piger
Som overskriften lyder, er min kæreste og jeg ved at lave om inde på Zanders børneværelse.
Vi bor i et nybygget hus med lyse trægulve/lofter og væggene er hvidmalet murstensvægge.
Af møber har han serien fra "TROLL-SUN" der er helt hvide og med runde hjørner.
Af tekstiler inde på værelset, var min kæreste igår ude at købe sort puslepude´og sengerand fra "THORN." Hans rullegardin er også et sort mørklægningsgardin.
Som I kan hører lyder det hele meget sort og hvidt lige pt, så derfor skal der selvfølgelig en pangfarve ind-over, der skal peppe det hele op.
Jeg går MEGET op i indretning, så der skal være en rød tråd inde på værelset, så det hele harmonere.
Mit spørgsmål er så, om I synes, at det skal være en pangfarve i turkise nuancer eller om det skal være en pangfarve, der er over i en lys-lime nuancer.
Her tænker jeg på, at jeg vil male kuber i de forskellige nuancer som så skal op at hænge på væggen. Og nogle ølkasser fra Fairytale, der også får nogle forskellige farver i enten den blå eller grønne nuance.
Piger, hvad synes I?? Turkis eller lys-lime, der bliver kombineret med det sorte/hvide. 
Værelset bliver selvfølgelig også peppet op med et farverigt, rundt ryatæppe, et Patchworktæppe, digte på væggern, der bliver bestilt over nettet osv. Så det skal nok blive rigtig børneagtig, men på den enkle og stilrene måde.