Så er der BI, Birgitte og Astrid (fastelavn)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. februar 2009

birgittemarie

Åh, hvor ser hun dog fantastisk ud Super dejlig bi Gad godt have sådan et par bi-piger rendende til fastelavn, men har lidt planer om at lave noget (let og billigt...) tøj til dem, så det bliver en bi og en mariehøne, men det bliver da aldrig noget nær så fantastisk som den lækre yndige vamsede humlebi, du har der Har du kommet noget i kanten, så den strutter?

Line

Tusind tak søde Line
Du får garanteret lavet nogle lige så fint eller endnu finere insekter
Hvis Birgitte - altså Nymor Birgitte - ikke havde fået denne gode bi-idé, så aner jeg ikke, om jeg overhovedet havde fået lavet noget udklædning til NM, så det var meget heldigt for fastelavnsfesten her på parcellen!

Og forresten! Nej, jeg har ikke puttet noget i forneden. Jeg har brugt noget rimeligt fyldende pelsstof, klippet det bredt og så rimpet det sammen i en ribkant forneden, så det er kommet til at få lidt ballonkjole-facon.

Knus fra Birgitte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2009

birgittemarie

Astrid P skriver:

Åhh, men herregud da... Det er dog den yndigste lille Bi jeg nogensinde har set! Hvor er det bare en herrefed dragt, BM .

Tusind tak, Astrid

Anmeld

8. februar 2009

Tynen

BM!!! Hold kæft hvor er du sej!!
Jeg er fuldstændig blæst ned af sofaen af misundelse! GID jeg kunne lave sådan noget!!

Hvis jeg havde 400 kr. fik du en kunde mere med det samme!! (Og altså ikke på den frække måde ), men kæresten har vedlagt veto så vi må nøjes med hesten i år

Anywho - Det er altså det fedeste kostume EVER!!

Anmeld

8. februar 2009

birgittemarie

Tynen skriver:

BM!!! Hold kæft hvor er du sej!!
Jeg er fuldstændig blæst ned af sofaen af misundelse! GID jeg kunne lave sådan noget!!

Hvis jeg havde 400 kr. fik du en kunde mere med det samme!! (Og altså ikke på den frække måde ), men kæresten har vedlagt veto så vi må nøjes med hesten i år

Anywho - Det er altså det fedeste kostume EVER!!

Iih tusind tak, Tynis

Må til gengæld sige, at jeg godt forstår kæresten. Det havde jeg huleme heller aldrig fået lov at give for et stykke beklædning. Hvorfor jeg også har lært at sno mig på symaskinen

Desuden er Stella meget, meget fin i sit hestetøj i forvejen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.