Hvad er billigt I Polen?????? Kom frisk med tips :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. oktober 2011

Malonde1985

MedRogn skriver:

At tage bilen til reperation er efter hvad jeg har hørt mega billigt i polen. 

Ja det med bilen har jeg også hørt, men nu er det uden bil 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2011

pemiro

smykker er MEGET billige, tatoveringer og piercinger er billige, øl er ekstrem billigt, hårfarve og skrabere er også ret billigt i forhold til her, chips cola og chokolade er billigt, mad generelt er billigt dernede, tøj er også billigt hvis man ikke går i butikker der er i hele verden, fx VeroModa for så er det samme pris

Men tror generelt at stort set alt er billigt dernede i forhold til her, så bleer kan i nok godt regne med er billigt også

Anmeld

30. oktober 2011

Malonde1985

pemiro skriver:

smykker er MEGET billige, tatoveringer og piercinger er billige, øl er ekstrem billigt, hårfarve og skrabere er også ret billigt i forhold til her, chips cola og chokolade er billigt, mad generelt er billigt dernede, tøj er også billigt hvis man ikke går i butikker der er i hele verden, fx VeroModa for så er det samme pris

Men tror generelt at stort set alt er billigt dernede i forhold til her, så bleer kan i nok godt regne med er billigt også

Tak for dit svar 

Tror bare vi må afsted og kigge. Min datter ønsker sig nogle øreringe med heste - hun har lige fået huller i ørerne her i sommers, så det kunne jo blive noget julegave-halløj af en slags.

Vi skal helt sikkert en tur og marked og kigge rundt  EEELSKER at gå på marked og snuse rundt 

Anmeld

30. oktober 2011

katrineoerum

køkkenmaskiner og andet elektronik. Det er ikke meget billiger men lidt

Anmeld

30. oktober 2011

pemiro

Malonde1985 skriver:

Tak for dit svar 

Tror bare vi må afsted og kigge. Min datter ønsker sig nogle øreringe med heste - hun har lige fået huller i ørerne her i sommers, så det kunne jo blive noget julegave-halløj af en slags.

Vi skal helt sikkert en tur og marked og kigge rundt  EEELSKER at gå på marked og snuse rundt 

hvor skal i hen i polen?
Var selv i krakow til påske på studietur. og da var der faktisk en del smykkebutikker som virkede rigtig fine. Der var også en lang gågade med en masse sjove butikker, både tøj, sko, osv osv og så var der et marked hvor de solgte ALT muligt.
Det var billigere på markedet end i butikkerne, men sådan er det vel altid

Anmeld

30. oktober 2011

Malonde1985

pemiro skriver:

hvor skal i hen i polen?
Var selv i krakow til påske på studietur. og da var der faktisk en del smykkebutikker som virkede rigtig fine. Der var også en lang gågade med en masse sjove butikker, både tøj, sko, osv osv og så var der et marked hvor de solgte ALT muligt.
Det var billigere på markedet end i butikkerne, men sådan er det vel altid

Vi skal til Gdynia.. Sku ligge tæt på Gdansk osv, og sku efter sigende være en hyggelig mellemstor by

Anmeld

30. oktober 2011

Gittemor09

Malonde1985 skriver:

Kæreste undersøgte det på nettet igår, og fordi det er indenfor eu må man vidst ta uendeligt mange med hjem 

Må jo bare ned og kigge og se hvad der er - skal som sådan IKKE shoppe. Det er bare mere om der mon er noget, som man SLET ikke kan leve uden og man kunne få ekstremt billigt dernede 

okay mente bare at da jeg var afsted måtte vi max. have et karton med hjem men reglerne bliver jo hele tiden lavet om... hehe...

er sikker på at du nok skal finde noget du bare ikke kan leve uden  

og rigtig god tur ....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.