Hvad er billigt I Polen?????? Kom frisk med tips :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20.049 visninger
16 svar
0 synes godt om
30. oktober 2011

Malonde1985

Vi tager en smuttur til Polen på torsdag-lørdag, og vil i den anledning gerne vide hvad der egentlig er billigt og godt kan betale sig at købe dernede . Jeg ved at smøger er billige - har lovet at tage et par kartonger med hjem til hende. Men ellers???????? Kom frisk kom frisk

Nogen der ved om bleer er billigere dernede end i DK??? De koster jo fx kun 50,- i Rema1000

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2011

Mikkel's mor <3

Malonde1985 skriver:

Vi tager en smuttur til Polen på torsdag-lørdag, og vil i den anledning gerne vide hvad der egentlig er billigt og godt kan betale sig at købe dernede . Jeg ved at smøger er billige - har lovet at tage et par kartonger med hjem til hende. Men ellers???????? Kom frisk kom frisk

Nogen der ved om bleer er billigere dernede end i DK??? De koster jo fx kun 50,- i Rema1000

Ved ikke lige med bleer.. men chokolade er.

Anmeld

30. oktober 2011

PernilleogDennis

Malonde1985 skriver:

Silikone Patter

Hehe ej, en af mine veninde købte en masse tasker, og sko dernede fordi det var ekstremt billigt..

Anmeld

30. oktober 2011

Stjernestoev

Havenisser(!) hahahahaha.. Og krystal :-)

Anmeld

30. oktober 2011

Gittemor09

Malonde1985 skriver:

chokolade. tasker, tøj, sko... er billigt

er det ikke noget med at man kun må tage et karton smøger med hjem?? 

Anmeld

30. oktober 2011

Københavnermor

At tage bilen til reperation er efter hvad jeg har hørt mega billigt i polen. 

Anmeld

30. oktober 2011

Malonde1985

Mikkel's mor <3 skriver:

Ved ikke lige med bleer.. men chokolade er.

Hehe tror jeg ikke jeg skal have mere af lige nu!  Puhaa... må vidst lidt på kur snart  når man går hjemme på barsel, ryger der altså lidt for meget i munden 

Anmeld

30. oktober 2011

Malonde1985

PernilleogDennis skriver:

Silikone Patter

Hehe ej, en af mine veninde købte en masse tasker, og sko dernede fordi det var ekstremt billigt..

Hi hi silicone patter ville jeg faktisk gerne ha, MEN det er økonomien desværre slet ikke til 

Har nu masser af tasker osv til mig selv - men børnetøj osv må da vel også være billigt?? Hmm... må bare ned og kigge 

Anmeld

30. oktober 2011

Malonde1985

Stjernestoev skriver:

Havenisser(!) hahahahaha.. Og krystal :-)

Ha ha ja havenisser VED jeg er billige og så er de over det hele!! 

Jeg har været I Polen for mange år siden og det jeg husker ved Polen er:

Havenisser

Grillspyd med lækker lækker mad

Markeder

Anmeld

30. oktober 2011

Malonde1985

Gittemor09 skriver:

chokolade. tasker, tøj, sko... er billigt

er det ikke noget med at man kun må tage et karton smøger med hjem?? 

Kæreste undersøgte det på nettet igår, og fordi det er indenfor eu må man vidst ta uendeligt mange med hjem 

Må jo bare ned og kigge og se hvad der er - skal som sådan IKKE shoppe. Det er bare mere om der mon er noget, som man SLET ikke kan leve uden og man kunne få ekstremt billigt dernede 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.