Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Vi tager en smuttur til Polen på torsdag-lørdag, og vil i den anledning gerne vide hvad der egentlig er billigt og godt kan betale sig at købe dernede . Jeg ved at smøger er billige - har lovet at tage et par kartonger med hjem til hende. Men ellers???????? Kom frisk kom frisk
Nogen der ved om bleer er billigere dernede end i DK??? De koster jo fx kun 50,- i Rema1000
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Malonde1985 skriver: Vi tager en smuttur til Polen på torsdag-lørdag, og vil i den anledning gerne vide hvad der egentlig er billigt og godt kan betale sig at købe dernede . Jeg ved at smøger er billige - har lovet at tage et par kartonger med hjem til hende. Men ellers???????? Kom frisk kom frisk Nogen der ved om bleer er billigere dernede end i DK??? De koster jo fx kun 50,- i Rema1000
Ved ikke lige med bleer.. men chokolade er.
Silikone Patter
Hehe ej, en af mine veninde købte en masse tasker, og sko dernede fordi det var ekstremt billigt..
chokolade. tasker, tøj, sko... er billigt
er det ikke noget med at man kun må tage et karton smøger med hjem??
At tage bilen til reperation er efter hvad jeg har hørt mega billigt i polen.
Mikkel's mor <3 skriver: Ved ikke lige med bleer.. men chokolade er.
Hehe tror jeg ikke jeg skal have mere af lige nu! Puhaa... må vidst lidt på kur snart når man går hjemme på barsel, ryger der altså lidt for meget i munden
PernilleogDennis skriver: Silikone Patter Hehe ej, en af mine veninde købte en masse tasker, og sko dernede fordi det var ekstremt billigt..
Hi hi silicone patter ville jeg faktisk gerne ha, MEN det er økonomien desværre slet ikke til
Har nu masser af tasker osv til mig selv - men børnetøj osv må da vel også være billigt?? Hmm... må bare ned og kigge
Stjernestoev skriver: Havenisser(!) hahahahaha.. Og krystal :-)
Havenisser(!) hahahahaha.. Og krystal :-)
Ha ha ja havenisser VED jeg er billige og så er de over det hele!!
Jeg har været I Polen for mange år siden og det jeg husker ved Polen er:
Havenisser
Grillspyd med lækker lækker mad
Markeder
Gittemor09 skriver: chokolade. tasker, tøj, sko... er billigt er det ikke noget med at man kun må tage et karton smøger med hjem??
Kæreste undersøgte det på nettet igår, og fordi det er indenfor eu må man vidst ta uendeligt mange med hjem
Må jo bare ned og kigge og se hvad der er - skal som sådan IKKE shoppe. Det er bare mere om der mon er noget, som man SLET ikke kan leve uden og man kunne få ekstremt billigt dernede
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128