Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ej hvor er du fin
Og det lyder da næsten til at verdenen snart bliver en Sophia rigere
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
anetteb skriver: så er vi også sunket lidt & slimproppen gik igår. wohuuuuu! kom så lille prinsesse
så er vi også sunket lidt & slimproppen gik igår. wohuuuuu! kom så lille prinsesse
hvor du fin
GUD hvor det spændende, håber snart der sker noget , så du kan få din lille sophia !!!
banditten2011 skriver: Flot mave og er da meget misundelig på at din slimprop er gået
Flot mave
og er da meget misundelig på at din slimprop er gået
hehe. den kan jo gå op til 3 uger før fødslen :-)
og mange tak
Frk-Lotusblomst skriver: den sidder ellers så flot på dig. ja jeg er misundelig. :-) hehe. men kan godt forstå di herned snart vil se indholdet. :-)
den sidder ellers så flot på dig. ja jeg er misundelig. :-) hehe. men kan godt forstå di herned snart vil se indholdet. :-)
du må gerne misunde min vom hehe. - hænge vom Ja puha. det er unfair hun bare skal ligge derinde og være færdig!
-Sigrid- skriver: Ej hvor er du fin Og det lyder da næsten til at verdenen snart bliver en Sophia rigere
mange tak og ja, det kunne godt ske
Dianaaa skriver: hvor du fin GUD hvor det spændende, håber snart der sker noget , så du kan få din lille sophia !!!
tak søde - det er monster spændende
Frøken J. skriver: Flot stor mave! :-D
Flot stor mave! :-D
tak søde
Kofoed. skriver: Kom så sophia, kom så sophia, vi vil alle gerne snart se dig Anette bliver snart moar.
Kom så sophia, kom så sophia, vi vil alle gerne snart se dig Anette bliver snart moar.
hehehe JAAAAA! er også begyndt at sove med hendes hello kitty bamse så den kan lugte lidt af moaar :b haha
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128