Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
så er vi også sunket lidt & slimproppen gik igår. wohuuuuu! kom så lille prinsesse
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
anetteb skriver: så er vi også sunket lidt & slimproppen gik igår. wohuuuuu! kom så lille prinsesse
Krussedulle skriver: Sikke en lækker et-værelses jeres prinsesse har krydser fingre for at hun snart kommer ud
Sikke en lækker et-værelses jeres prinsesse har krydser fingre for at hun snart kommer ud
tusind tak - jeg krydser også både finger og tæer. Vi har sådan en tavle i køkkenet, hvor der står antal dage tilbage til termin. - folk griner altid ad mig fordi jeg kan sige det så præcist. hehe. Men tror vidst det er meget normalt at gå helt vildt meget op i det første gang
Frk-Lotusblomst skriver: Orh så smuk en mave søde. og ja, kom så lille pigen!!!!!!!!
Orh så smuk en mave søde. og ja, kom så lille pigen!!!!!!!!
hihi. mange tak søde - men vil nu gerne snart af med den! puuuha. så kom hid lille pigen
anetteb skriver: tusind tak - jeg krydser også både finger og tæer. Vi har sådan en tavle i køkkenet, hvor der står antal dage tilbage til termin. - folk griner altid ad mig fordi jeg kan sige det så præcist. hehe. Men tror vidst det er meget normalt at gå helt vildt meget op i det første gang
Krussedulle skriver: Det er sødt kender flere som hænger et målebånd op, og klipper af hver dag
Det er sødt kender flere som hænger et målebånd op, og klipper af hver dag
Den havde jeg også overvejet hehe.
Flot mave
og er da meget misundelig på at din slimprop er gået
anetteb skriver: hihi. mange tak søde - men vil nu gerne snart af med den! puuuha. så kom hid lille pigen
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128