Arg en uge over tid idag og testen var negativ i fredags ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.001 visninger
7 svar
0 synes godt om
30. oktober 2011

Camillaskruk

Er der nogen chance for jeg er gravid eller er det måske bare stress, over jeg er skruk??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2011

christina92

Camillaskruk skriver:

Er der nogen chance for jeg er gravid eller er det måske bare stress, over jeg er skruk??

Jeg er gået 5 dage over tid og kan også kun teste negativ.

Det kan sagtens være stress og din underbevidsthed der spiller dig et pus, men det kan også være du er gravid.

Som jeg fik afvide, der er ikke så meget andet at gøre end at se timen an og vente og se om mens kommer eller om du kan teste positiv.

Jeg tester selv ca. hver 3. dag.

Anmeld

30. oktober 2011

Camillaskruk

Ja okay, men det er sku lidt hårdt sådan ikke at gå og vide hehe når man vil så gerne ha de to gyldne streger

for dig imorgen og håber de er der, tror også jeg prøver imorgen tidlig

Anmeld

30. oktober 2011

Maja88

nu har jeg jo en lækker baby på knap 8 måneder herhjemme og jeg havde kun en positiv blodprøve med hende herhjemme.. fik aldrig en positiv tis test.. og da jeg var 12 dage over fik jeg en blodprøve. som varlidt positiv, fik så en i uge 8 igen. og voila. nu har jeg en baby

Anmeld

30. oktober 2011

christina92

Camillaskruk skriver:

Ja okay, men det er sku lidt hårdt sådan ikke at gå og vide hehe når man vil så gerne ha de to gyldne streger

for dig imorgen og håber de er der, tror også jeg prøver imorgen tidlig

Ja man vil så! Og man går og bliver hel underlig i bøtten af ikke at vide hverken fra eller til.

Tak fordi du  og gør jeg også for dig!

Anmeld

30. oktober 2011

christina92

Maja88 skriver:

nu har jeg jo en lækker baby på knap 8 måneder herhjemme og jeg havde kun en positiv blodprøve med hende herhjemme.. fik aldrig en positiv tis test.. og da jeg var 12 dage over fik jeg en blodprøve. som varlidt positiv, fik så en i uge 8 igen. og voila. nu har jeg en baby

Jeh vælger simpelthen og sige at sådan bliver det nok også bare ved mig  hehe

kunne du ikke mærke maven inden du fik testet positiv så?

Anmeld

30. oktober 2011

Maja88

christina92 skriver:

Jeh vælger simpelthen og sige at sådan bliver det nok også bare ved mig  hehe

kunne du ikke mærke maven inden du fik testet positiv så?

nej kunne jeg ikke... altså var mere følsom.. både tude fjæs og overfor lugte og kunne slet slet slet ikke holde varmen ud, og plejer ellers at være rigtig god til varme..

men det var også de eneste symptomer

Anmeld

30. oktober 2011

christina92

Maja88 skriver:

nej kunne jeg ikke... altså var mere følsom.. både tude fjæs og overfor lugte og kunne slet slet slet ikke holde varmen ud, og plejer ellers at være rigtig god til varme..

men det var også de eneste symptomer

Okay  jeg synes nemlig min mave er mærkelig. er måske i 4+3 og er blevet meget spændt nederst på maven, den "buler" lidt. ikke meget men der er alligevel noget der ikke er som det plejer. kan ikke rigtig ligge på maven så længe af gangen uden at få ondt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.