Hvordan ser jeres maver ud nu?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. oktober 2011

female

Jeg er nu i uge 10+0, og der er meget lidt at se på maveregionen. Jeg synes måske, at den er blevet en anelse mere struttende, men kæresten mener dog ikke at kunne se den store ændring, så er nok bare indbildning  Kan heller ikke mærke forandringer på bukser endnu.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2011

viben

Der er helt sikkert sket ting og sager med min mave... Her kan man vidst også godt beskrive det med at delen er blevet mere rund.. og fast, hehe.. Har taget 1½kg på og kan ikke passe mine almindelige bukser mere, og synes også at toppene begynder at sidde tæt efterhånden...

Anmeld

31. oktober 2011

Kruse90

viben skriver:

Der er helt sikkert sket ting og sager med min mave... Her kan man vidst også godt beskrive det med at delen er blevet mere rund.. og fast, hehe.. Har taget 1½kg på og kan ikke passe mine almindelige bukser mere, og synes også at toppene begynder at sidde tæt efterhånden...

Dejligt at der sker noget

Anmeld

31. oktober 2011

viben

Kruse90 skriver:

Dejligt at der sker noget

Jaaah jeg synes det er blevet bedre nu hvor man kan se at det er andet end bare fedt  Kan være at jeg ligger et billede ind om nogle uger, når man rigtig kan se at det er en gravid mave...

Anmeld

31. oktober 2011

Kruse90

viben skriver:

Jaaah jeg synes det er blevet bedre nu hvor man kan se at det er andet end bare fedt  Kan være at jeg ligger et billede ind om nogle uger, når man rigtig kan se at det er en gravid mave...

Det vil jeg glæde mig til at se

Anmeld

2. november 2011

Koen.

MariaE skriver:

SåSåssmsmuHer er mavsen med baby nr 3, og kønnet får vi af vide i morgen hvis den gider samarbejde:-)

Billedet er fra igår 14+0

Så smuk en mavse fandt i ud af kønnet

Anmeld

3. november 2011

EKBJ

Jeg er i 13+4, der er ikke sket så meget. men nu er det også kun 4 dage siden jeg fandt ud af at jeg er gravid:-). 

Anmeld

7. november 2011

grøn · ært

Så fik jeg også taget et billede :-)
12+6 med spiloppen <3

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

9. november 2011

Jelles

Kruse90 skriver:

Ja hvordan ser jeres maver ud nu og hvor langt er i??

Jeg er i dag 13+2 og har lige taget et billede her i morges
Den vokser bare derud af og der er sket meget den sidste uge

Her er jeg så

Hold da op nogle flotte spidse maver i alle sammen har, jeg er 13+0 idag, og ligner bare en der blevet tyk. Ingen spids mave... :-((

Jeg ellers en tynd pige, men alle spørger mig bare, om jeg har lagt mig ud hahahaha

Anmeld

10. november 2011

NNL

Kruse90 skriver:

Ja hvordan ser jeres maver ud nu og hvor langt er i??

Jeg er i dag 13+2 og har lige taget et billede her i morges
Den vokser bare derud af og der er sket meget den sidste uge

Her er jeg så

Hvor er du fin Her er min baby-bump her til morgen (14+2)...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.