Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
llh skriver: Hehe den helt rigtig måde at skrive det på- at der kommet mere runding på dellen. Er 12+6 idag og her den sidste uge er der sket meget. Når jeg ikke har tøj på kan jeg godt se lidt mave men da jeg vejer lidt for meget så tror jeg at for alle andre ligner det bare at min delle er blevet lidt større men har bestemt for at fra i morgen af så vil jeg have taget et billede så jeg følge med i udviklingen..
Hehe den helt rigtig måde at skrive det på- at der kommet mere runding på dellen. Er 12+6 idag og her den sidste uge er der sket meget. Når jeg ikke har tøj på kan jeg godt se lidt mave men da jeg vejer lidt for meget så tror jeg at for alle andre ligner det bare at min delle er blevet lidt større men har bestemt for at fra i morgen af så vil jeg have taget et billede så jeg følge med i udviklingen..
hehe Det er jo hvad der sker når baby er ved at udvideJeg kan godt forstå du gerne vil tage billeder, jeg syntes bare det er så meget værd Jeg elsker allerede nu at se billederne igennem
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Kruse90 skriver: Ja hvordan ser jeres maver ud nu og hvor langt er i??Jeg er i dag 13+2 og har lige taget et billede her i morgesDen vokser bare derud af og der er sket meget den sidste ugeHer er jeg så
Ja hvordan ser jeres maver ud nu og hvor langt er i??Jeg er i dag 13+2 og har lige taget et billede her i morgesDen vokser bare derud af og der er sket meget den sidste ugeHer er jeg så
hvor er din mave fin min mave ser ud som i den tråd jeg lavede (:går det godt men guldgrynet?
Camillee skriver: hvor er din mave fin min mave ser ud som i den tråd jeg lavede (:går det godt men guldgrynet?
taarKjeg elsker den simpelthenDet går godt med guldgrynet regner jeg med heheHvordan går det med din baby?
det kan jeg godt forstå du gør (: det lyder fantastisk (: ja går ud fra den stadig har det godt, den ruler ihvertfald rundt derinde en gang i mellem , elsker at mærke liv i maven har du mærket den lille?
Camillee skriver: det kan jeg godt forstå du gør (: det lyder fantastisk (: ja går ud fra den stadig har det godt, den ruler ihvertfald rundt derinde en gang i mellem , elsker at mærke liv i maven har du mærket den lille?
Ej hvor langt er du siden du mærker liv.Nej jeg mærker intet endnu.Tror der kommer en tråd når jeg harSkal nok dele min glæde
jeg er 13+4 eller 14+0 men håber at kunne få den til at sende mig til en ny scanning for vil enlig gerne vide det (: men sker nok ikke,men pyt skidt det er kun et par dage (: har mærken den lille i en 3-4 dages tid men ikke ret tit i nu (: Elias mærkede jeg først i uge 17.
Ihh den er vokset søødeWaw
Ja lidt for stærkt. når nu vægten stadigvæk går ned af.. hehe.. Din er også vokset søde.. så fin du er
Her er mavsen med baby nr 3, og kønnet får vi af vide i morgen hvis den gider samarbejde:-)
Billedet er fra igår 14+0
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128