øh jeg kunne godt tænke mig at vide:

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. februar 2009

birgittemarie

Jeg mener det samme som Astrid omend jeg nødigt så Joan Ørting på statsministerstolen.
Der ville jeg måske kunne tænke mig at se Thomas Blachman... Nej, han skulle være kulturminister.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2009

Astrid P

birgittemarie skriver:

Jeg mener det samme som Astrid omend jeg nødigt så Joan Ørting på statsministerstolen.
Der ville jeg måske kunne tænke mig at se Thomas Blachman... Nej, han skulle være kulturminister.

Ej, ja... Blachman som kulturminister... Hvis ikke Joan skulle være statsminister, kunne hun så ikke blive kærlighedsminister? Så kunne Anders Lund Madsen blive undervisningsminster... BS Christiansen kunne blive sejhedsminister... Hvem skulle ellers have en post?

Anmeld

8. februar 2009

Loggidut

harhhhh piger...det var derofr jeg sagde i ikke behøvede at fortælle om jeres valg...det kommer altid til krig når det er politik man snakker...også selv om det er de politiske sider af joan ørting eller ham blackmann...staveplade er nok på sin plads her...lol...weeee i er fun!

noget helt andet er at jeg så blackmann give knusere og ros til nogle af de der x-men i genudsendelsen af programmet fra i fredags...og for satan, jeg var ved at gå ned af stolen af chok...gør han altid sådan noget? (ja tv siger mig bare ikke en disse!)

Anmeld

8. februar 2009

birgittemarie

Astrid P skriver:

Ej, ja... Blachman som kulturminister... Hvis ikke Joan skulle være statsminister, kunne hun så ikke blive kærlighedsminister? Så kunne Anders Lund Madsen blive undervisningsminster... BS Christiansen kunne blive sejhedsminister... Hvem skulle ellers have en post?

Harh, ja den regering, ville jeg godt leve under!

Jeg kunne så godt tænke mig BS som justitsminister. Tror han ville kunne sætte noget udmærket skik på de kriminelle på både helbredende og truende vis.

Og skulle en gammel dreng som Bertel Haarder have en plads, så skulle han være trafikminister. Mon ikke han kunne skabe nogle militante regler, så folk kunne lære at holde afstand og køre ordentligt generelt?

Hvad med Etta Cameron som udenrigsminister? Hun må kunne skabe en vis goodwill. Og hvad med Peter Lund Madsen som fødevareminister?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.