Hvilke forsikringer har I? Jeg er i tvivl, om vi er forsikret nok...!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.044 visninger
20 svar
0 synes godt om
29. oktober 2011

K&S

Jeg sidder lige og kigger på vores forsikringer (jeps, rigtig lørdagshygge ) og så slog det mig - er vi forsikret nok?!

Vi er 2 voksne og 1 barn, vi er gift og ejer lejlighed og en bil 

Vi har en indboforsikring, en ulykkesforsikring hver, hvor Anton er meddækket på min og en bilforsikring...!

Hvad har I andre af forsikringer?

Katja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2011

Miss T

En god ide ville være, at tjekke jeres pensionsordning, om disse er høje nok til at dække hinanden ved død (livsforsikring).

Evt. testamente.

Vi har det hele, min mand er også forsikringsmand

Anmeld

29. oktober 2011

dpb

Såvidt jeg kan læse er det en ejerlejlighed.... Jeg tænker om det så er ligesom når man har hus hvor man skal ha' en husforsikring udover indboforsikringen??  Ellers tror jeg i er dækket rimeligt ind

Qnuz

Anmeld

30. oktober 2011

Isabella_mor

jeg har

Livsforsikring,

ulykkesforsikring/arbejdsulykkesforsikring

sygesikring (Danmark)

indbosforsikring.

forsikring på hunden. til medicin , operationer osv.. dyrlægebesøg.. og hvis den laver ulykker eller kommer ud for en ulykke.. 

og så alm fagforening og a kasse (selvom det ikke er forsikringer i den forstand, men det er vel en arbejdsmarkedsforsikring)

Anmeld

30. oktober 2011

K&S

Miss T skriver:

En god ide ville være, at tjekke jeres pensionsordning, om disse er høje nok til at dække hinanden ved død (livsforsikring).

Evt. testamente.

Vi har det hele, min mand er også forsikringsmand

Hmm, ja pensionsordninger er en "jeg-forstår-ingenting" herhjemme, men jeg må lige tjekke op  Er der et sted, hvor man kan se alle de pensionsordninger, man har betalt til i tidernes løb?

Tusind tak for svar

Anmeld

30. oktober 2011

K&S

dpb skriver:

Såvidt jeg kan læse er det en ejerlejlighed.... Jeg tænker om det så er ligesom når man har hus hvor man skal ha' en husforsikring udover indboforsikringen??  Ellers tror jeg i er dækket rimeligt ind

Qnuz

Nej, vi skal ikke have husforsikring - den står ejerforeningen for, da de ejer "huset"  TAK...!

Anmeld

30. oktober 2011

K&S

isabellamor skriver:

jeg har

Livsforsikring (det må jeg lige undersøge)

ulykkesforsikring/arbejdsulykkesforsikring (tjek/??)

sygesikring (Danmark) (tjek)

indbosforsikring (tjek)

forsikring på hunden. til medicin , operationer osv.. dyrlægebesøg.. og hvis den laver ulykker eller kommer ud for en ulykke.. 

og så alm fagforening og a kasse (selvom det ikke er forsikringer i den forstand, men det er vel en arbejdsmarkedsforsikring) (tjek)

Tusind tak

Har du selv tegnet en arbejdsulykkeforsikring eller er den tegnet via din arbejdsplads?

Anmeld

30. oktober 2011

Brams

Jeg sidder lige og kigger på vores forsikringer (jeps, rigtig lørdagshygge ) og så slog det mig - er vi forsikret nok?!

Vi er 2 voksne og 1 barn, vi er gift og ejer lejlighed og en bil 

Vi har en indboforsikring, en ulykkesforsikring hver, hvor Anton er meddækket på min og en bilforsikring...!

Hvad har I andre af forsikringer?

Katja

Her har vi:

• Husforsikring
  • Indboforsikring
  • Bilforsikringer
  • Ulykkesforsikringer på os alle 3
  • Livsforsikringer på både min mand og jeg
  • Fagforening og A-kasse

Mener vi skulle være dækket ret godt ind og det lydet det også til at I er 

Anmeld

30. oktober 2011

th

K&S skriver:

Tusind tak

Har du selv tegnet en arbejdsulykkeforsikring eller er den tegnet via din arbejdsplads?

Hvis du har nemid, kan du gå ind på pensionsinfo, der kan du se hvordan du er dækket og med hvor meget.

Vi har også børnerente, så giver et fast beløb hver md til vores barn hvis en af os dør indtil han fylder 21 år..

Anmeld

30. oktober 2011

An&Jo

vi har:

livsforsikring (kun på mig)
ulykkesforsikringer med uvidet tandforsikring (os begge)
kritisk sygdoms forsikring (på os begge)
indboforsikring (udvidet til at gælde elektronik og cykler)
begravelsesforsikringer (så familien ikke pludselig står og skal finde pengene hvis der skulle ske noget uforudsigeligt)

og så har jeg tegnet en på sønnen der dækker hvis han ødelægger noget ved andre imens vi er på besøg eller hvis han bliver passet udenfor huset.. (kan ikke huske om den er under indboen eller hans ulykkesforsikring)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.