Nina Amelia skriver:
Okay det er godt nok forskelligt med de læger dér.. Jeg har ikke fået noget at vide om VJ men den vil jeg da lige medbringe så 
Vi skal alle 3 vaccineres nu her men det er vidst også noget med at man først "må" få hepatitisvaccinen når man er ovre i 2. trimester så barnet er fuldt udviklet.. 
Ville bare lige høre for vi skal vaccineres ugen inden vi rejser og syntes godt nok at det ligger lidt tæt, skulle man nu risikere at blive syg.. Det er vidst meget forskelligt hvordan man reagerer men vores datter på 14 mdr skal også have den (samtidig med første gang MFR vaccine) så ville bare lige høre om der var nogle der have gode råd/erfaringer.. 
Har du pakket færdig så? 
Ja det må være meget forskelligt fra læge til læge så
Vi slap heldigvis for alle former for sygdomme (udover min kvalme og en enkelt gang opkast, men det er blevet markant bedre i den uge vi var væk) 
Nu venter udpakningen bare i aften, øv altså. Og katten havde tisset i sengen da vi kom hjem kl 22 i går. Vi skulle op kl 5, så det var ikke lige det fedeste 
Vi havde også all inclusive, men der var ikke så børnevenligt, vi havde koralrev lige ved stranden, og ikke rigtigt noget sand, men der var så smukt og mange, mange, mange søde, sjove og nysgerrige fisk. Plus et par af de farlige. Og en morgen så vi to delfiner lige foran barebroen, så lækkert!!!
GLÆD DIG!! 
Anmeld