Stille fra mig i en uge :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.177 visninger
17 svar
0 synes godt om
29. oktober 2011

NNL

Hej piger

I skal ikke blive bekymrede hvis jeg ikke svarer på noget som helst den næste uge - vi smutter nemlig til Egypten i nat

Sender solskins tanker hjem til min dejlige maj-gruppe

Hav det godt!!

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2011

Koen.

NNL skriver:

Hej piger

I skal ikke blive bekymrede hvis jeg ikke svarer på noget som helst den næste uge - vi smutter nemlig til Egypten i nat

Hav det godt!!

Knus

uh hvor lækkert

Ha en skøn tur

meget misundelige hilsner herfra

Anmeld

30. oktober 2011

sofiell89

NNL skriver:

Hej piger

Hav det godt!!

Knus

Rigtig god tur.. Nyd det, og pas godt på jer

Anmeld

30. oktober 2011

Camillee

God tur, nyd det (;

Anmeld

7. november 2011

NNL

Tak for det Nu er jeg stærkt tilbage efter en dejlig uge i solen Håber I alle har det godt

Anmeld

7. november 2011

DinNabo

NNL skriver:

Tak for det Nu er jeg stærkt tilbage efter en dejlig uge i solen Håber I alle har det godt

Hvor lækkert! Jeg glæder mig helt vildt til Januar, hvor mig og min mand skal afsted. Han fylder 40, og jeg overrasker ham med en uges ferie i gave, som jeg har sparet op til, de sidste 2 år.

Det bliver nice.

Anmeld

7. november 2011

Nina Amelia

Rigtig god ferie!! Glæder mig til at det er vores tur i december
Så skal du rigtig vise maven frem

Er du så blevet vaccineret mod hepatitis? Er bare lige nysgerrig

Anmeld

7. november 2011

DinNabo

Nina Amelia skriver:

Ved ikke om det er mig eller TS du mener, men nu svarer jeg

Jeg er ikke blevet vaccineret, da vi inden jeg blev gravid rejste meget i Asien og Sydamerika, så de vaccinationer, vi har fået der, gælder i 10 år.

Men vi skal også "bare" til Fuerteventura, så det er ikke såååå eksotisk. Især når vi plejer at være på trecking ferier osv. Men det regner jeg ikke med er så smart at gøre, når jeg er 5 måneder henne til den tid. Så vi skal bare ned at slappe af, og jeg håber han bliver glad for gaven, selv om det ikke er så "eksotisk" en ferie, som vi plejer.

Hvor skal I hen?

Anmeld

7. november 2011

NNL

Nina Amelia skriver:

Svarer da også lige, hvis det kan være til nogen hjælp Hverken min kæreste eller jeg blev vaccineret inden vi tog til Egypten, heller ikke da vi var afsted sidste år... Der er vist noget om at vacciner med levende bakterier eller sådan noget frarådes gravide. Har ikke så meget forstand på det, men fortalte lægen til første lægebesøg at vi skulle afsted når jeg var 12-13 uger henne og spurgte om jeg skulle være ekstra opmærksom på noget. Fik svaret at jeg bare skulle huske min vandre journal og huske at have en rejseforsikring

Anmeld

7. november 2011

Nina Amelia

DinNabo skriver:

Ved ikke om det er mig eller TS du mener, men nu svarer jeg

Jeg er ikke blevet vaccineret, da vi inden jeg blev gravid rejste meget i Asien og Sydamerika, så de vaccinationer, vi har fået der, gælder i 10 år.

Men vi skal også "bare" til Fuerteventura, så det er ikke såååå eksotisk. Især når vi plejer at være på trecking ferier osv. Men det regner jeg ikke med er så smart at gøre, når jeg er 5 måneder henne til den tid. Så vi skal bare ned at slappe af, og jeg håber han bliver glad for gaven, selv om det ikke er så "eksotisk" en ferie, som vi plejer.

Hvor skal I hen?

Dejligt at i har "alt hvad i skal bruge" på vaccinationsområdet he he.. Det lyder super lækkert med jeres ferie(er), hvornår skal i afsted denne gang så?

Vi skal også bare til Egypten denne gang, et lækkert børnevenligt område med all-inclusive da vores datter kun er 15 mdr når vi tager afsted. Så det skal bare være nemt og hyggeligt Det bliver min første charter så jeg er ret spændt på hvordan det er he he..

Nej tracking i 5 mrd kan måske godt gå hen og blive interessant

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.