PernilleogDennis skriver:
altså hvis det var mig ville jeg nok vente og se tiden an, da det er normalt at maven spænder og at den bliver lidt øm når man har plukveer.. nogen døjer mere med det, end andre.. Men hvis du er utryg kan det jo ikke skade og ringe til FG og høre.. Det skulle jo meget gerne aftage igen efter et stykke tid.. 
Men nu ved jeg heller ikke hvorfor lægeen har bedt dig om at være opmærksom på pluk veer? Er du i risiko for at føde for tidligt eller?? 

Jeg var inde ved lægen for at finde ud af hvorfor jeg havde så mange smerter - ryg, læn, balder, skulder - for siden jeg startede i praktik har jeg ikke kunne komme gennem natten uden en omgang massage, og det dur jo bare ikke i længden.
Lægen følte på nogle forskellige punkter, og sagde det med al sandsynlighed var bækkensmerter / bækkenløsning, så jeg har nu fået besked på kun at være i praktik i tre timer om dagen.
Hun spurgte så, om jeg oplevede at min mave blev hård mens jeg fik smerterne, og det havde jeg ikke lagt mærke til, så hun bad mig om at lægge mærke til det, for det kunne tyde på plukveer, sagde hun. Og hvis det var plukveer mente hun jeg skal fuldtidssygemeldes.
Og det er altså ret surt når jeg endelig har fundet et godt praktik sted, og samtidig kun er i uge 22.
Ved ikke om jeg er i risikozonen, men min kæreste er født 5-7 uger for tidligt og har derfor hørt en del om alt det hans forældre var igennem. Så frygter da virkelig en for tidlig fødsel..
Desuden er det kun blevet værre. Jeg har haft en nærmest konstant smerte her den sidste halvandentimes tid, ind imellem med lidt skærkere smerter, ind imellem mildere, og har samtidig fået voldsom kvalme nu